پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658253 تاریخ : 1402/05/19-13:32:53
,1,
تمام خدمات بانکداری خرد در بانک سینا در قالب پلتفرم های بانکداری دیجیتال ارائه می شوند/ شعب سیار بانک سینا برای ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار راه اندازی می شوند

مدیرعامل بانک سینا در نشست با خبرنگاران (1):

تمام خدمات بانکداری خرد در بانک سینا در قالب پلتفرم های بانکداری دیجیتال ارائه می شوند/ شعب سیار بانک سینا برای ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار راه اندازی می شوند

مدیرعامل بانک سینا از انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی بانک سینا در قالب پلتفرم های بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گفت: بانک سینا در سال جاری بهره برداری از پنج پلتفرم بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرارد داده که از جمله دستاوردهای بهره برداری از این پلتفرم ها، انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی بر روی آن هاست.

وی با بیان اینکه بانک سینا در حوزه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی از تحولات روز نظام بانکی عقب مانده بود، اظهار داشت: در طرح راهبردی کسب وکار بانک سینا که از سال جاری عملیاتی شده، توجه ویژه ای به جبران این عقب ماندگی ها شده است و تلاش داریم با ساماندهی «سرزمین هوشمند سینا» که بستری برای ارائه پلتفرم های بانکداری دیجیتال است، اقدام به بهره برداری از مجموعه پلتفرم های بانکداری دیجیتال کنیم.
فتحعلی ادامه داد: سرزمین هوشمند سینا دارای رویکرد تحولی در کسب وکار بانکداری الکترونیک است و زیست بوم مبتنی بر پلتفرم ها برای توسعه بانکداری دیجیتال، ایجاد زنجیره ارزش دیجیتال در حوزه کسب وکارهای آنلاین، هوشمندسازی فعالیت های مالی و... در بانک سینا محسوب می شود. مقرر شده است در این سرزمین هوشمند مجموعه ای از پلتفرم ها و سامانه های آنلاین با بهره گیری از ظرفیت های نوین بانکداری دیجیتال شکل بگیرند.
وی اظهار داشت: در نخستین گام، اپلیکیشن بانکداری دیجیتال بانک سینا با نام «سیبانک» در این سرزمین شکل گرفته است و در حال حاضر موضوعاتی مانند احراز هویت، افتتاح حساب و درخواست صدور کارت در این سامانه به صورت برخط انجام می شود که مقرر است به زودی همه خدمات بانکداری خرد و اجتماعی از جمله دریافت کلیه تسهیلات، صدور و ارائه چک الکترونیک و... نیز بر روی این پلتفرم ارائه شوند و به این ترتیب مشتریان حقیقی و دارندگان کسب وکارهای کوچک از حضور در شعب بانک سینا برای دریافت خدمات خود بی نیاز خواهند بود.
وی تصریح کرد: با این تغییر جهت و هدایت مشتریان به سمت استفاده از خدمات الکترونیک، شعب بانک سینا بیشتر در حوزه های بانکداری تجاری فعالیت خواهند داشت و به سمت ارائه خدمات مشاوره ای و بهره گیری از ظرفیت های ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت خواهیم کرد.
مدیرعامل بانک سینا ادامه داد: همزمان با توسعه «سیبانک»، بازارگاه «سیمارت» به عنوان دومین پلتفرم سرزمین هوشمند سینا نیز اخیراً به بهره برداری رسیده است. این بازارگاه جزئی از اکو سیستم دیجیتال بانک سیناست که هدف آن ارائه خدمات مطلوب و ارزش آفرین به گروه های مشتریان است.
وی در ادامه به همکاری با بنیاد علوی برای ارائه خدمات مناسب تر و پرداخت تسهیلات به گروه های هدف بنیاد مستضعفان در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: سامانه ای برای ارائه خدمات بانکداری آنلاین جهت مخاطبان وام های حمایتی بنیاد علوی طراحی شده است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد و در قالب این سامانه، سرعت اعطای تسهیلات این گروه از مخاطبان بدون حضور در شعب بانک سینا سرعت می گیرد.
وی همچنین از راه اندازی شعب سیار بانک سینا و اعزام آن ها به مناطق کم بهره مند و نقاطی که در دسترسی به اینترنت دچار محدودیت هایی هستند، خبرداد.
فتحعلی با بیان اینکه بانک سینا در حوزه های مربوط به تسهیلات قرض الحسنه و تکلیفی همواره پیشتاز بوده است، اظهار داشت: 55درصد تجهیز منابع قرض الحسنه در سطح کشور توسط بانک ها و مابقی توسط صندوق های خانگی، صندوق های مساجد و... صورت می گیرد و در حوزه فراگیری مالی، عملکرد نظام بانکی کم فروغ بوده است که این موضوع در دستور کار بانک سینا قرار گرفته و تلاش می کنیم موضوع فراگیری مالی را نهادینه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران