پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 574222 تاریخ : 1399/12/23-09:46:54
,16,
تغییر تابعیت کشتی گیر روس که حسن یزدانی را ضربه کرد

تغییر تابعیت کشتی گیر روس که حسن یزدانی را ضربه کرد

آزادکار شاخص وزن 74 کیلوگرم روسیه در آستانه المپیک تغییر تابعیت داد.

به گزارش بانک و صنعت، ختیک تسابولوف دارنده مدال های طلای جهان 2014 و نقره جهان 2017 پس از نزدیک به 10 سال حضور در تیم ملی روسیه در آستانه المپیک توکیو، تغییر تابعیت داد و به عضویت صربستان درآمد. اتحادیه جهانی کشتی نیز تابعیت تسابولوف را تغییر داد و جلوی نام وی صربستان درج شده است.

تسابولوف در جریان دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم جام مدوید در سال 2016 در همان تایم نخست موفق به ضربه کردن حسن یزدانی شد تا عجیبت ترین نتیجه این رقابت ها رقم بخورد. البته آن نتیجه تنها یک اتفاق بود و یزدانی 4 ماه بعد در جام جهانی 2016 مقابل تسابولوف 14 بر 4 به برتری رسید و انتقام آن باخت اتفاقی را گرفت و چند ماه بعد نیز قهرمان المپیک شد.

تسابولوف علاوه بر طلا و نقره جهان در رده بزرگسالان، طلای جوانان جهان در سال 2011 را نیز در کارنامه خود دارد.

وی آخرین بار سال گذشته در رقابت های قهرمانی روسیه به عنوان نایب قهرمانی رسید و در جام ایوان یاریگین نیز برنز گرفت.

این کشتی گیر روس در رقابت های جهانی 2017 در پاریس در فینال مقابل جردن باروز آمریکایی شکست خورد و به مدال نقره جهان رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 510
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران