آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281265 تاریخ : 1396/04/17-13:37:16
,1,
تعریف فرایندهای هوشمندانه بازاریابی در راستای رضایت مشتریان از خدمات بانک یک الزام است

تعریف فرایندهای هوشمندانه بازاریابی در راستای رضایت مشتریان از خدمات بانک یک الزام است

معاون بازاریابی و امور استان های بانک قوامین گفت : در صدد هستیم فرایند های هدفمند و هوشمندانه و مطابق با نیاز ها و خواسته های مشتریانمان را به عنوان یک الزام در خط مشی های بازاریابی بانک تدوین و در راستای تحقق رضایتمندی مشتریان حرکت کنیم .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، جعفر اسدی معاون بازاریابی و امور شعب بانک قوامین در گفت و گو با روابط عمومی این بانک و در جریان تشریح استقبال مخاطبان از سبد تسهیلاتی آرامین با اشاره به موضوع فوق یاد آور شد: در حال حاضر با گسترش رقابت بین بانکی در حوزه بازاریابی و جذب مشتری ضرورت نگاه هوشمندانه و حرکت هدفمند در این مسیر به منظور معرفی درست خدمات بانک به مشتریان بیش از گذشته وجود دارد . 

وی هم چنین با یاد آوری استقبال ببسیار خوب مشتریان از طرح تسهیلاتی آرامین گفت: این استقبال نشان می دهد بانک قوامین توانسته است علاوه بر شناسایی درست نیازهای مشتریان خود ، نوآوری ، خلاقیت و فرایندهای تبلیغاتی مناسب را نیز در برنامه های خود گنجانده و در راستای دست یابی به جایگاه مورد نظر خود در میان مخاطبان گام بردارد.

جعفر اسدی در ادامه هم چنین بر ضرورت حفظ کنترل این بازار و برنامه ریزی در راستای ارتقاء آن تأکید کرد و افزود: طبق برنامه های اعلام شده توسط مدیر عامل محترم بانک در زمینه مدیریت عالمانه و اقدام هوشمندانه قصد داریم با گسترش و عمق بخشیدن به ارتباطات خود با مشتریان توانایی های باالقوه بانک قوامین را در بازارهای مختلف اندازه گیری و طرح های بازاریابی مناسبی را تدوین کنیم .

طرح آرامین سبد تسهیلاتی بانک قوامین برای متقاضیان دریافت تسهیلات می باشد که شرایط دریافت آن پیش از این از طریق پرتال این بانک www.ghbi.ir و نیز سایر رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195