آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694261 تاریخ : 1403/07/28-08:42:22
,10025,
تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

تشریح رویکرد جدید فروش در بیمه سینا

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی با تشریح رویکرد جدید بیمه سینا در حوزه فروش اظهار داشت: برنامه ما ورود به بازارهای جدید با تاکید بر تقویت فروش بیمه های اموال و کاهش سهم درمان از پرتفوی شرکت است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ محسن امیری زاده به ضرورت اصلاح و بهینه سازی ترکیب پرتفوی برای حفظ توانگری مالی و همچنین سودآور کردن عملیات بیمه گری اشاره کرد و گفت: آسیب پرتفوهای زیانده علاوه بر تضعیف توانگری مالی و فرسایشی کردن فعالیت شعب، متوجه صنعت بیمه نیز هست و پایه های مالی شرکت را متزلزل می کند.

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا افزود: با برقراری توازن در پرتفوی و رشد فروش بیمه های اموال نظیر مهندسی، باربری و آتش سوزی می توانیم از این طریق، بخش سرمایه گذاری را تقویت کرده و از عواید آن بهره مند شویم.

*توسعه کمی و کیفی شبکه فروش

وی در مورد برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیان داشت: برنامه های مختلفی برای توسعه شبکه فروش داریم که شامل تقویت ارتباط با کارگزاران مطرح، فراخوان سراسری برای جذب نماینده و بازاریاب و همکاری با مراکزی که پلتفرم های فروش دارند، می شود و پس از آن ضمن آموزش عمومی و تخصصی نمایندگان، آنها را به سمت فروش در رشته های غیر ثالث و درمان سوق می دهیم.

امیری زاده با اعلام تصویب دستورالعمل رتبه بندی و اعطای تسهیلات نمایندگان ادامه داد: برای تقویت همگرایی و انگیزش شبکه فروش از همه ظرفیتها استفاده کرده و ضمن توسعه آموزش و توانمند سازی نمایندگان، خدمات ویژه ای به آنان ارائه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعداد زیاد شعب در شرکت و به صرفه نبودن فعالیت برخی از آنها گفت: طبق برنامه ای که داریم کارایی و اثربخشی شعب و میزان اثرگذاری و مقرون به صرفه بودن فعالیت آنها برای شرکت بررسی می شود و نتایج آن در کمیته ای مطرح و پس از آن برای ادامه فعالیت شعب یا ادغام و نحلال آنها تصمیم گیری خواهد شد.

*بهبود تجربه مشتریان

معاون فروش و بازاریابی بیمه سینا «بهبود تجربه مشتریان» را از جمله اهداف کلان عنوان کرد و گفت: در این راستا ابتدا باید وفاداری را در سطوح سازمانی افزایش دهیم؛ چرا که کارکنان وفادار، مشتریان را وفادار می سازند و رضایتمندی را درون آنها ایجاد می کنند.

امیری زاده ادامه داد: در مرحله بعد، پالایش مشتریان را در دستور کار داریم که در این برنامه، رضایت سنجی نرخ و شرایط، گستردگی و ضریب خسارت هر مشتری مورد بررسی قرار می گیرد و متناسب با نتایج بررسی، خدماتِ خرسندساز به مشتریان ارائه می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با توجه به ظرفیت بالای همکاران، شعب و نمایندگان پس از اجرای سیاستهای جدید، شاهد پیشرفت محسوسی در بیمه سینا خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 166