پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177597 تاریخ : 1394/11/18-04:33:35
,16,19,20,21,22,23,
تخریب هرگز،‌ از خود تعریف کنید

تخریب هرگز،‌ از خود تعریف کنید

امروز یک شنبه 18 بهمن ماه است و تا هفتم اسفند روز برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری 19 روز باقیست .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازدر این روزها شور و شوق انتخاباتی سراسر ایران را فرا گرفته است و صدا و سیما با اختصاص بیشتر برنامه ها و گفتمان ها به انتخابات و اظهارنظرهای مسئولان در همه نشست ها و سخنرانی ها از یک سو،  انفجار تبلیغات انتخاباتی در رسانه های مکتوب و به خصوص فضای مجازی " سایت ها و وبلاگ ها و ..."  و نیز گفتمان های درون جامعه حکایت از اهمیت بالای این رویداد بزرگ دارد.

گرچه فعالیت های تبلیغاتی از ماهها قبل در سراسر کشور آغاز شده و با روندی گسترده تر درحال انجام و اجراست و بنا به اظهار معاون دستگاه قضایی افزون بر 40 نوع تخلف توسط عده ای  از نامزدها ثبت شده است،‌ اما به نظرمی رسد حضور هر سه جناح سیاسی " اصولگرایان ،‌ اصلاح  طلب ها و اعتدالیون"  بیشترین حساسیت خود را بر مشارکت عمومی متمرکز کرده اند که حرکت و اقدام درست و مدبرانه است.

تردید نیست با مشارکت حداکثری مردم ایران زمین در این صحنه سرنوشت ساز همه معادلات در داخل و خارج از کشور شکل بهتر و قدرتمند تری به خود می گیرد،‌ اما نوع رقابت ها بین داوطلب ها جای تامل و بررسی دارد.  مردم خوب ما به درستی آگاهند که بهترین شیوه تبلیغات انتخابات پرهیز از تخریب دیگران و معرفی به حق خود است به شکلی که مردم احساس کنند،‌ نامزد انتخاباتی وعده های بی مورد و خارج از توان نمی دهد. این روزها نکته جالبی که نظر افکار عمومی را جلب می کند ،‌اظهارات نمایندگان کنونی مجلس است که گویی پس از چهار سال نمایندگی و حضور در خانه ملت  برخی مشکلات و نارسایی ها حوزه انتخابیه خود را شفاف تر می بینند و نسبت به آنها واکنش نشان می دهند. بعضی از نمایندگان مجلس هم در این ایام  مشکلات کشور را بهتر دیده اند و در باره آن داد سخن می دهند ،‌ غافل از آنکه ذهن افکار عمومی بسیار قوی است و به سادگی سوابق افراد را فراموش نمی کنند.

به هر حال انتخابات یک حماسه سیاسی برای ایران اسلامی است و از اهمیت والایی برخورداراست و انشاأ الله هفتم اسفند ماه همه مردم خوب ایران اسلامی  در صفوفی متحد پای صندوق های رای می آیند و به نامزد مورد نظرشان براساس تحقیق و توانایی افراد رای می دهند.

در گیلان براساس شواهد به نظر می رسد که 50 درصد از نمایندگان مجلس چهره های جدید و نیم دیگر از 13 نماینده نیروهای تازه نفس خواهند بود.  باید تا 7 اسفند منتظربود و دید و درروزهای آینده در باره وضعیت هر حوزه انتخابیه و شانس نامزدهای بیشتر خواهیم نوشت.  یا علی مدد


م / محمدپور – مدیر مسئول  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 154
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران