پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447416 تاریخ : 1397/11/09-09:48:25
,17,21,
تحویل یک میلیون و 986 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان/مشارکت چهار دولت در اجرای پروژه

بدری:

تحویل یک میلیون و 986 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان/مشارکت چهار دولت در اجرای پروژه

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: تاکنون یک میلیون و 986 هزار واحد تحویل متقاضیان مسکن مهر شده و حدود 215 هزار واحد هم در مراحل مختلف عملیاتی قرار دارد که بیشتر این واحدها در شهرهای جدید است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: اخیرا کمیسیون عمران مجلس، طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر را بررسی کرده و این مسئله یکی از دستور کارهای اصلی این کمیسیون در هفته های پیش روی خواهد بود.

پروژه مسکن مهر در مراحل پایانی/ مشارکت چهار دولت در اجرای پروژه

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای پروژه مسکن مهر در دولت های نهم و دهم آغاز شد و سپس در دولت های یازدهم و دوازهم تداوم یافت و در شرایط کنونی آخرین مراحل اجرای پروژه را پشت سر می گذاریم.

ساخت دو میلیون و 201 هزار واحد مسکن مهر در کشور عملیاتی شده است

وی گفت: بر اساس آمارها، دو میلیون و 201 هزار واحد مسکن مهر در کشور در چهار قالب خودمالکی، بافت فرسوده، قراردادهای سه جانبه و ساخت تعاونی های مسکن عملیاتی شده است.

تحویل یک میلیون و 986 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان/215 هزار واحد باقی مانده است

بدری ادامه داد: از این میزان واحد مسکن مهر در کشور، تاکنون یک میلیون و 986 هزار واحد تحویل متقاضیان شده  و حدود 215 هزار واحد هم در مراحل مختلف عملیاتی قرار دارد که بیشتر این واحدها در شهرهای جدید است.

تکمیل و تحویل یک میلیون و 504 هزار واحد توسط دولت یازدهم

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بر اساس گزارش های وزارت راه و شهرسازی، در دولت یازدهم و دوازدهم حدود یک میلیون و 504 هزار واحد تکمیل و تحویل داده است.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: پروژه مسکن مهر یکی از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی و حوزه عمران کشور است که دولت و مجلس باید در سال آینده برنامه ریزی مناسبی را در این حوزه به ویژه تخصیص اعتبارات صورت دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران