دکتر بهشتی نژاد در ابتدای این نشست با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش تمامی پرسنل و مدیران شعب در راستای تحقق بودجه و افزایش سود در کنار رعایت اخلاق حرفه ای تشکر و قدردانی کرد.
دکتر بهشتی نژاد با تاکید بر لزوم همکاری مدیران شعب با کمیته وصول مطالبات شرکت، پیگیری وصول مطالبات معوق توسط کلیه شعب به منظور رشد نقدینگی شرکت را از عوامل اصل در افزایش توان پرداخت سریع خسارات و خرید تجهیزات جدید به منظور افزایش سطح رضایت مندی مشتریان برشمرد.
مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به تحقق میانگین بیش از 90 درصدی بودجه شعب در گزارش 11 ماهه عملکرد، این موضوع را نشان دهنده عزم راسخ مدیران و کارکنان در راستای بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف مالی شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد، با تلاش مضاعف و همدلی کلیه کارکنان، در سال 1404 همه شعب به سطح بودجه طلایی خود دست پیدا کنند.
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت سودرسانی به سهامداران به جهت جذب سرمایه های جدید در کنار رسیدگی به مشکلات مالی کارکنان به عنوان دو روی یک سکه گفت: ترکیب دو هدف سودرسانی به سهامداران و رسیدگی به مشکلات مالی کارکنان می تواند به ایجاد یک چرخه مثبت در سازمان منجر شود که در آن همه ذینفعان از جمله سهامداران، کارکنان و مشتریان بهره مند شوند که منجر به موفقیت و پایداری سازمان می گردد.
در ادامه، مدیران شعب به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه بهبود فرآیندهای فروش، افزایش رضایت مشتریان، و توسعه آموزش های تخصصی برای کارکنان پرداختند و برخی از مدیران تجربیات موفق خود را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی به اشتراک گذاشتند.