این جشنواره که با هدف شناسایی و قدردانی از تلاش های نمایندگان و همچنین بهبود بهره وری و افزایش سهم بازار برگزار گردید، از مهر ماه 1403 آغاز شده بود.
در این دوره از جشنواره، نمایندگانی که توانسته بودند فروش سه ماهه خود را به بیش از فروش شش ماهه سال گذشته اشان ارتقا دهند واجد شرایط شرکت در این رقابت شدند.
سید روح اله علیپور یزدی، مدیرعامل بیمه تعاون، در این مراسم ضمن تبریک به نمایندگان برتر، بر اهمیت نقش آن ها در توسعه و پیشرفت شرکت تأکید کرد و گفت: نمایندگان ما سرمایه های ارزشمند شرکت هستند و موفقیت آن ها، موفقیت بیمه تعاون را به دنبال دارد.
در مرحله اول این جشنواره، 18 نماینده برتر بر اساس شاخص های تعیین شده، جوایز نقدی خود را دریافت کردند.
جشنواره وصال با تأکید بر شناسایی و تقدیر از تلاش های نمایندگان، نشان از تعهد بیمه تعاون به تقویت انگیزه و توانمندسازی شبکه فروش دارد.
این رویداد علاوه بر ایجاد انگیزه در میان نمایندگان، به بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه گذاران نیز کمک کرده است.