به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ملی، سید ولی اله فاطمی اردکانی ضرورت حرکت از بانکداری سنتی به سمت بانکداری نوین و تحول در این زمینه را ضروری دانست.
وی در ادامه گفت: امروز شبکه های اجتماعی و کسب و کار بانکی در این شبکهها از اهمیت بالایی برای مؤسسات مالی برخوردار است.
عضو هیات مدیره بانک در پایان با اشاره به مباحث مدیریت تحول، مدیریت راهبردی و مدیریت دانش، بر اهمیت بازاریابی و مشتری مداری تأکید و شخصی سازی خدمات براساس نیازهای هر مشتری را از مؤلفههای مشتری مداری عنوان کرد.