پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619133 تاریخ : 1401/06/07-09:20:07
,10028,
تأمین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه آن متعلق به مردم و بیمه شدگان هستند

بازدید سرزده مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شرکت کار و تأمین؛

تأمین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه آن متعلق به مردم و بیمه شدگان هستند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بازدیدی سرزده از شرکت کار و تأمین که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن یادآوری اهمیت شفافیت در فعالیت شرکت های زیرمجموعه این سازمان، بر ضرورت پایداری و استمرار در مسیر سالم سازی فعالیت شرکت ها و پرهیز از حاشیه ها تأکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط ‎عمومی شرکت کار و تأمین، دکتر میرهاشم موسوی در این بازدید، با اشاره به مأموریت شرکت کار و تأمین در زمینه تأمین نیروی انسانی واحدهای ستادی و اجرایی سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: عمده نیروهای شرکتی از قشر محروم جامعه هستند که همواره حامی و یار و یاور انقلاب و نظام بوده اند و شرکت کار و تأمین باید در احقاق همه حقوق قانونی این گروه از شاغلان واحدهای بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی، تلاشی ویژه داشته باشد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آن، متعلق به مردم و بیمه شدگان هستند و همه ما وظیفه داریم فارغ از پست و موقعیت، در خدمت بیمه شدگان و بازنشستگان باشیم و نیروهای شرکتی نیز نقشی ویژه در جلب رضایت مردم از عملکرد واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی دارند.
دکتر موسوی با تأکید بر اهمیت حضور میدانی مدیران در حوزه مأموریتی خود افزود: به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هیچ وقت راضی به نشستن در اتاق و پشت میز اداری خود نیستم، مگر در مواردی که الزامی بر حضور در اتاق کار وجود داشته باشد.
وی خواستار توجه بیشتر در زمینه جذب نیروهای زبده، باتقوا، کارآمد و انقلابی برای اشتغال در واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی شد و مدیرعامل و مدیران شرکت کار و تأمین را مأمور کرد این موارد را به صورت ویژه پیگیری و در عین حال مطالبه گر حقوق افراد باشند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه همواره وام دار دین، شهدا و انقلاب هستیم و باید نه در شعار بلکه در عمل، التزام و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام را اثبات کنیم، افزود: سالم سازی سیستم از اولویت های جدی سازمان تأمین اجتماعی است و تمام تصمیمات و اقدامات باید در چارچوب قانون و مقررات نظام انجام بگیرد. در موضوع استخدام نیروها هیچ گونه سفارش یا تبعیض برای هیچ شخصی در کار پذیرفته نیست و باید جلوی اینگونه مسائل گرفته شود.
وی افزود: به عنوان مدیران انقلابی باید تمام سعی خود را جهت جلوگیری از تعارض منافع داشته و اجازه تخلف را نداده و اگر از قبل هم مورد خلاف قانونی در جریان بوده، آن را متوقف کنیم.
دکتر موسوی همچنین گفت: نباید در امور شرکت ها، حاشیه بر متن غلبه کند. باید در سالم سازی محکم و استوار بوده و با محور قرار دادن شفافیت در کارها پیگیر احوال و بلندگوی مطالبات نیروهای شرکتی استان ها باشید، چراکه توجه به این نیروها از اولویت های ماست. تعاملات با سازمان تأمین اجتماعی را جدی بگیرید و سعی کنید تمام کارها به صورت شفاف انجام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران