پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670128 تاریخ : 1402/08/27-17:56:38
,10025,22,
بیمه دی در شاخص حق بیمه ی تولیدی در بین 3 شرکت اول قرار دارد/رشد مثبت شاخص های اساسی شرکت بیمه دی در شش ماهه ابتدای سال

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی ا علام کرد:

بیمه دی در شاخص حق بیمه ی تولیدی در بین 3 شرکت اول قرار دارد/رشد مثبت شاخص های اساسی شرکت بیمه دی در شش ماهه ابتدای سال

استادهاشمی اظهار داشت:نرخ رشد شاخص های اساسی بیمه دی در نیمه ی اول سال جاری، بسیار مثبت بوده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در همایش سراسری مدیران بیمه دی که در اصفهان جریان داشت، گفت: نرخ رشد شاخص های اساسی بیمه دی در نیمه اول سال جاری بسیار مثبت بوده که نسبت به مدت مشابه در هفت ماهه سال گذشته روند رو به رشدی را تجربه کرده است. وی افزود: البته این شرکت، به صورت تعدادی نیز رشد 16.5 درصدی را تجربه کرده است.

استادهاشمی با اشاره به حرکت بیمه دی به سوی جذب بیمه نامه های خُرد اظهار داشت: این موضوع بسیار امیدوار کننده است و چنانچه در این مسیر به تلاش بر مبنای برنامه های تدوین شده ادامه دهد، خواهد توانست با جذب پرتفوی متنوع، موفقیت بزرگی را کسب نماید.
استادهاشمی همچنین افزود: بیمه دی با در نظر داشت شاخص حق بیمه تولیدی، در بین 3 شرکت اول کشور قرار گرفته است که این موضوع، حاکی از برنامه محوری و تلاشی روزافزون است. وی این دست آورد را گامی رو به جلو و نشانه ی رشد و بالندگی بیمه دی، از ابتدای سال جاری تاکنون دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران