پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657588 تاریخ : 1402/04/25-11:09:32
,10025,
بیمه تعاون در چند سال آینده انتخاب اول بیمه گزاران خواهد شد

بیمه تعاون در چند سال آینده انتخاب اول بیمه گزاران خواهد شد

مدیر شعبه گیلان بیمه تعاون، گفت : حدود 30 شرکت بیمه در گیلان فعالیت دارند و بیمه تعاون با داشتن 140 نمایندگی در گیلان جزو 10 شرکت برتر بیمه ای استان است و افزایش شبکه فروش، سرویس دهی به موقع خدمات و ارائه خدمات و خسارت خوب به مشتریان را از عمده دلایل کسب این جایگاه اعلام کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، بهمن بابا زاده بلوچی، در حاشیه برگزاری جشن دهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه تعاون در رشت، طی گفتگویی، اظهار کرد : شرکت بیمه تعاون با هدف ورود بخش تعاونی به عرصه فعالیت بانک و بیمه و راهیابی به بازارهای پولی و مالی کشور و تحقّق سیاست های کلی اصل 44 از سال 1386 آغاز به کار کرده و شکل عملیاتی به خود گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت پس از اخذ موافقت اصولی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار با انجام پذیره نویسی از طریق بازار بورس در ششم دی ماه 1391 تحت شماره 433049 به ثبت رسید.
این فعال بخش بیمه گیلان، متذکر شد: شرکت بیمه تعاون (تعاونی سهامی عام) بر اساس «قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی» و «قانون تأسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری» و تأیید شورای عالی بیمه و تصویب مجمع عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در 20 تیر ماه 1392 پروانه فعالیت خود را در انواع رشته های بیمه اموال، مسئولیت، و اشخاص اخذ کرد.
به گفته بابا زاده بلوچی، شرکت بیمه تعاون تلاش دارد با به کارگیری از مدیران و کارشناسان متخصّص و ممتاز صنعت بیمه و فراهم کردن بستر ارائه خدمات فنی، تخصّصی و تجربی و با در نظر گرفتن معیار های مشتری مداری، گام های استواری را در این صنعت برداشته و همواره با ارائه خدمات مطلوب خدمت گزار مردم عزیز باشد.

وی تأکید کرد: شرکت بیمه تعاون علاوه بر بیمه های رایج، توان ارائه مشاوره های لازم در راستای انواع پوشش های بیمه ای مورد نیاز بیمه گذاران محترم و به تبع آن طراحی و عرضه محصولات بیمه ای نوین را دارد.
مدیر شعبه گیلان بیمه تعاون با اشاره به آغاز فعالیت خودش در این سمت در 4 سال پیش، ابراز کرد: تعداد تمایندگی های بیمه استان در سال 98، 5 نمایندگی بود که خوش بختانه هم اکنون به 150 تمایندگی رسیده است.
بابا زاده بلوچی، با اشاره به تأسیس بیمه تعاون در سال 92، اوج فعالیت این شرکت در گیلان را در سال 1398 اعلام کرد و افزود: در سال 1398 با استانداری گیلان، ادارات کل منابع طبیعی و آبخیز داری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و بیمارستان گلسار رشت قراردهایی منعقد شد که هم چنان پایدار است.
وی با اعلام افزایش هر روزه شبکه فروش بیمه تعاون در گیلان، تصریح کرد : هم اکنون 70 نماینده جنرال و حدود 70 نماینده و مشاور فروش بیمه زندگی در گیلان فعالیت دارند و بیمه تعاون جزو محدود شرکت های بیمه ای است که دو شعبه در شرق و غرب استان دارد.
این فعال بخش بیمه گیلان با اعلام وجود یک واحد تخصصی بیمه زندگی در استان به عنوان وجه متمایز با دیگر شرکت های بیمه ای، متذکر شد: هر جوانی 20 سال در صنعت بیمه فعالیت داشته باشد و به هر دلیلی دارای توانایی مالی نباشد، بیمه تعاون صفر تا 100 هزینه های مالی اش می پردازد تا شغل ثابت داشته باشد.
بابا زاده بلوچی در پایان مدعی شد: شرکت بیمه تعاون در چند سال آینده، انتخاب اول بیمه گزاران خواهد شد و به جای تمرکز، تنوع خدمات دارد و هر جوانی که تمایل دارد در صنعت بیمه ای کشور بدرخشد، بیمه تعاون بهترین جایگاه برای رشد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران