پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466831 تاریخ : 1398/04/03-16:45:28
,14,
بومی‌سازی و رقابت‌پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط‌عمومی‌های سازمان میراث‌فرهنگی

بومی‌سازی و رقابت‌پذیری دو مزیت نسبی در تولیدات روابط‌عمومی‌های سازمان میراث‌فرهنگی

چهارمین جلسه ستاد فضای مجازی سازمان میراث‌فرهنگی در محل اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و با مشارکت کارشناسان روابط‌عمومی‌های تعدادی از ادارات‌کل میراث‌فرهنگی استان‌های مختلف کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان میراث‌فرهنگی، در این جلسه سرفصل های آموزشی با موضوع بومی سازی و رقابت پذیری در تولیدات روابط عمومی های ادارات و دستگاه‌های زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، توسط محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما از طریق ویدئو کنفرانس ارائه شد.

عرفانی در این جلسه آموزشی با اشاره به بهره گیری از روش های مدرن و مخاطب پسند در تولید محتوا از بومی سازی به عنوان یک مزیت نسبی یاد کرد و گفت: «توجه به بومی سازی در حوزه تولید محتوا می تواند به عنوان یک مزیت نسبی ارزش آفرین باشد.»

او ادامه داد: «با توجه به گستره اقلیمی و پهناور بودن سرزمین مان، موضوع بومی سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در انتقال پیام به مخاطب تأثیرگذار باشد.»

عرفانی تصریح کرد: «در تولید محتوا، اصلی داریم به نام اصیل و بدیع بودن که توجه به این اصل می تواند در افزایش کیفیت آثار تولیدی روابط عمومی ها تأثیرگذار باشد.»

این کارشناس فضای مجازی در بخش دیگری از صحبت های خود از رقابت‌پذیری به عنوان مزیت نسبی دیگر در تولید آثار و محتوا نام برد و افزود: «بعد از بومی سازی باید به سمت رقابت پذیری حرکت کنیم و با استفاده از این مزیت بتوانیم به ارتقای جایگاه روابط عمومی و در نهایت سازمان متبوع خود کمک کنیم.»

عرفانی در ادامه از روابط عمومی های هر دستگاه به عنوان بخش مهم آن دستگاه نام برد و افزود: «توجه به جایگاه روابط عمومی ها و نقش آن ها می تواند به ارتقای جایگاه هر سازمان کمک کند چرا که روابط عمومی اصلی ترین بخش هر سازمان است.»

او خاطرنشان کرد: «روابط عمومی باید بتواند فضا را رقابتی تعریف کند چرا که در فضای مجازی و رسانه ای اتفاقات بدیعی روی می دهد که توجه به این اتفاقات بدیع و استفاده از مزیت رقابت پذیری می تواند در رسیدن به اهداف و مأموریت‌های سازمانی به ما کمک کند.»



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران