پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659009 تاریخ : 1402/06/13-11:48:18
,16,
بهترین صندلی هواپیما کجاست و چگونه می توان رزرو کرد؟

بهترین صندلی هواپیما کجاست و چگونه می توان رزرو کرد؟

درحال حاضر شرکت های هواپیمایی امکاناتی را ارائه می دهند که افراد بتوانند صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. چنین کاری امکان دارد گیج کننده باشد اما از طرفی با انتخاب مناسب می توانید، تفاوت واقعی در نحوه لذت بردن از روند سفر را تجربه کنید.

به گزارش بانک و صنعت ، انتخاب بهترین صندلی هواپیما در زمان رزرو بلیط پرواز می تواند برای بسیاری از افرادی که به راحتی و آسایش خود در زمان مسافرت های هوایی اهمیت می دهند، تا حدودی چالش برانگیز به نظر برسد.

درحال حاضر شرکت های هواپیمایی امکاناتی را ارائه می دهند که افراد بتوانند صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. چنین کاری امکان دارد گیج کننده باشد اما از طرفی با انتخاب مناسب می توانید، تفاوت واقعی در نحوه لذت بردن از روند سفر را تجربه کنید.

چند نکته برای انتخاب بهترین صندلی هنگام رزرو بلیط پرواز

وقتی که درباره انتخاب بهترین صندلی صحبت می کنیم، دیدگاه هر فرد در این رابطه متفاوت خواهد بود و به طور معمول با توجه به خواسته ها و نیازهایی که مد نظر دارد برای رزرو صندلی اقدام می کند.

نوع هدف و خواسته خود را از انتخاب صندلی هواپیما مشخص کنید

بدون شک زمانی که قصد دارید بهترین صندلی هواپیما را در زمان رزرو بلیط پرواز انتخاب کنید، معیارهای مختلفی می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. به طوری که اگر هزینه برای شما اهمیتی ندارد، می توانید با انتخاب کلاس پروازی لوکس تا حدود زیادی از نظر راحتی و آرامش در جایگاه خود، مطمئن باشید.

از طرفی وقتی به داشتن یک سفر مقرون به صرفه فکر می کنید، خرید ارزانترین بلیط هواپیما به عنوان اولویت اصلی شما در نظر گرفته می شود و در این حالت باید به دیگر معیارها برای انتخاب بهترین صندلی توجه داشته باشید.

محل نشستن در هواپیما

کنار پنجره بهتر است یا راهرو؟ درواقع هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این سوال وجود ندارد و کاملا به ترجیحات شخصی بستگی دارد. برای بسیاری از افراد در زمان رزرو بلیط پرواز تماشای منظره بسیار لذت بخش خواهد بود.

نشستن کنار پنجره هواپیما می تواند خاطره یک سفر هوایی خوشایند را برای شما ایجاد کند. بر همین اساس اگر قصد دارید در هنگام رزرو پرواز تهران بندرعباس منظره زیبای خلیج فارس را از بالا تماشا کنید، صندلی کنار پنجره برای شما انتخاب خوبی خواهد بود.

از سوی دیگر، راهرو انتخابی به همان اندازه معتبر خواهد بود و بزرگترین دلیل برای چنین موردی، این است که شما آزادید هر زمان خواستید بلند شوید و حرکت کنید. البته برای کسانی که تا به حال پرواز نکرده اند یا تا حدودی از پرواز می ترسند انتخاب صندل های کنار راهرو بهتر به نظر می رسد.

انتخاب صندلی های جلو هواپیما بهتر است یا عقب؟

در نظر داشته باشید که برای انتخاب صندلی های جلو یا عقب هواپیما باید مواردی را در نظر بگیرید که باعث می شود متناسب با آنچه انتظار دارید، محل مناسبی را پیدا کنید. از همین رو اگر در هنگام رزرو بلیط پرواز صندلی های جلو را انتخاب کردید بعد از پایان سفر برای خروج راحت تر خواهید بود.

معمولا صندلی های نزدیک به دستشویی هواپیما محل شلوغ تری است و برای بسیاری از افراد خسته کننده خواهد بود به خصوص اگر سفر طولانی در پیش داشته باشید، از همین رو در انتخاب خود باید این مسئله را در نظر بگیرید.

برای جلوگیری از آزار و اذیت ناشی از صدای موتور هواپیما، از انتخاب صندلی های پشت دوری کنید، بنابراین نشستن در جلوی بال بهترین شانس شما برای جلوگیری از صداهای ناخوشایند خارجی است.

محل نشستن در هواپیما

انتخاب براساس انواع کلاس های پروازی

بیزنس کلاس بعد از فرست کلاس دومین گزینه مناسب و راحت برای شما خواهد بود که در بیشتر ایرلاین-های داخلی یافت می شود و شما می توانید برای پرواز تهران بندرعباس و دیگر مسیرهای داخلی خود این مورد را انتخاب کنید.

انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما معمولا مختص به کلاس پروازی اکونومی است و از طرفی برای این کلاس نیز صندلی های مناسبی وجود دارد که برای راحت بودن در مسیر، می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

معمولا هواپیماهای دارای فرست کلاس و بیزنس کلاس به وسیله پارتیشن از بخش اکونومی جدا می شوند و صندلی هایی که در ردیف اول این قسمت هستند، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این را هم در نظر داشته باشید که اگر کودک خود را نیز در سفر به همراه دارید در کلاس اکونومی بهتر است کنار راهرو بنشیند تا آزادی عمل بیشتری داشته باشید و از طرفی صداهای هواپیما نیز کمتر است و کودک راحت تر خواهد بود.

با توجه به اینکه مجموعه اسنپ تریپ با بسیاری از ایرلاین های مختلف داخلی همکاری دارد، می توانید به-راحتی از میان گزینه های مختلف برای رزرو بلیط، بهترین صندلی را انتخاب کنید.

بهترین صندلی هواپیما را چگونه رزرو کنیم؟

در نظر داشته باشید که اگر دوست دارید صندلی هواپیما را خودتان انتخاب کنید باید این را بدانید که معمولا برخی از ایرلاین ها به ازای پرداخت هزینه ای اضافه تر در زمان رزرو بلیط پرواز این امکان را برای مسافران فراهم می کنند و البته مواردی نیز وجود دارد که به صورت رایگان امکان پذیر است.

برای اینکه بتوانید صندلی مورد نظر خود را پیدا کنید یکی از نکات مهم در این زمینه، رزرو زودهنگام است. با نزدیک تر شدن به تاریخ حرکت، صندلی ها پر می شوند و تعداد گزینه های موجود کاهش پیدا می کند.

بااین حال، اگر به هر دلیلی نمی توانید بلیط های خود را زودتر تهیه کنید، مطمئن شوید که در اسرع وقت به صورت آنلاین به بررسی پروازهای مورد نظر خود بپردازید تا مورد نتاسبی را پیدا کنید، برای این منظور می-توانید از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

زودرسیدن به فرودگاه به شما این امکان را می دهد که در زمان دریافت کارت پرواز بپرسید آیا صندلی جدیدی در دسترس است یا خیر. اگر سایر مسافران در آخرین لحظه کنسل کرده باشند، ممکن است فرصتی برای شما وجود داشته باشد که در آن روز صندلی بهتری بگیرید.

جمع بندی

اگر قصد داشته باشید در زمان رزرو بلیط پرواز، صندلی هواپیما را نیز مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید، باید به دنبال ایرلاین هایی باشید که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهند. از طرفی در برخی موارد برای این منظور مبلغی اضافه از شما دریافت می شود.

نکات مهمی که باید برای انتخاب بهترین صندلی در نظر بگیرید مربوط به خواسته ها و نیازهای شما در زمان سفر هوایی است که می تواند به نوع کلاس پروازی، نشستن در کنار پنجره یا راهرو و دیگر موارد مربوط باشد.

سوالات متداول

آیا امکان انتخاب صندلی هواپیما در زمان خرید بلیط وجود دارد؟

باید در نظر داشته باشید که انتخاب صندلی هواپیما در زمان خرید بلیط، برای برخی از ایرلاین ها امکان پذیر است و در مواردی لازم است که مبلغی اضافه تر بپردازید.

ارزانترین کلاس پروازی برای رزرو بلیط هواپیما کدام است؟

اگر برای شما اهمیت دارد که بلیط ارزان تری را خریداری کنید، به طور معمول صندلی های موجود در کلاس اکونومی از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

چطور می توانیم بهترین صندلی هواپیما را انتخاب کنیم؟

برای اینکه قادر به انتخاب بهترین صندلی هواپیما باشید بهتر است که تا قبل از پرشدن اکثر صندلی ها، خرید بلیط خود را انجام دهید یا در روز سفر برای دریافت کارت پرواز چند ساعت زودتر در محل حاضر شوید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران