آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281791 تاریخ : 1396/04/28-12:25:57
,1,
بهترین راه افزایش منابع، مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب است

بهترین راه افزایش منابع، مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب است

مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین در جلسه کارگروه بازاریابی اظهار داشت: بهترین راه افزایش منابع، مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب است که کلیه همکاران باید در افزایش میزان رضایت مشتریان با پیگیری های مداوم در کیفیت ارائه خدمات کوشا باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، جلسه کارگروه بازاریابی استان گلستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در جهست دستیابی به اهداف  و چگونگی اجرایی نمودن استراتژی های جدید بازاریابی و بررسی عملکرد شعب با حضور مدیر شعب،  همکاران بازاریابی و رؤسای شعب گرگان در دفتر مدیریت استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان  اهداف جلسه را تشریح و سپس ضمن توضیح اجمالی آمار و عملکرد شعب در 3 ماهه ابتدای سال، اظهار داشت باید با برنامه ریزی هماهنگ و همدلی، همه همکاران تلاش نمایند تا به اهداف خواسته شده دست پیدا کنیم.

وی در ادامه گفت: بازاریابی و شناخت ظرفیت‌های مالی و اقتصادی پیرامون منطقه هر یک از مسئولین شعب، از ابزارهایی است که می‌تواند رشد درآمدهای بانکی موثر باشد و بر همین مبنا ایجاد ارتباط با مشتریان برای حفظ منابع بدست آمده باید در دستور کار قرار گیرد.

در پایان مدیر شعب استان‌ گلستان با بیان اهمیت موضوع بازاریابی اظهار داشت: در واقع بهترین راه افزایش منابع، مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب است که کلیه همکاران باید در افزایش میزان رضایت مشتریان با پیگیری های مداوم در کیفیت ارائه خدمات کوشا باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227