پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 634905 تاریخ : 1402/01/08-23:40:32
,10026,
به دنبال آسودگی بیشتر مردم باشیم

مدیر عامل بیمه ایران در بازدید از شعبه کرج :

به دنبال آسودگی بیشتر مردم باشیم

در سومین روز از آغاز سال جدید مدیرعامل و رییس هیات مدیره با حضور در استان البرز با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان در دیدار با همکاران از نزدیک روند خدمت رسانی به مراجعین و مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه ایران ، دراین بازدید که با همراهی خدامی معاون امور استانها همراه بود مهندس شریفی با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر ارائه خدمت در سامانه بیمه ایران من اظهار داشت:

در سال جدید همه همکاران در بیمه ایران میبایست گسترش خدمات بصورت برخط را سرلوحه قرار داده و برای آسودگی مردم خدمات بیمه ای را در محل کار و زندگی به بیمه گذاران ارائه دهند. شریفی افزود همکاران ستادی نیز لازم است که هر مانع برای خدمت رسانی بهتر در این سامانه را رفع نمایند به طوریکه رضایت مردم و همکاران و نمایندگان جلب گردد. جمع آوری نظرات نمایندگان و همکاران میتواند کمک خوبی برای این منظور باشد.
شریفی ضمن تکریم زحمات همه همکاران نماینده آموزش مستمر و کاربردی ایشان را خواستار و جلب نظر نمایندگان را از عوامل موفقیت سامانه های نرم افزاری در شرکت دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه ایران در این بازدید گزارش عملکرد استان در سامانه بیمه ایران من توسط طبیعی نژاد مدیر کل شعب استان ارایه و همکاران نیز نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.
همکاران محترم برای مشاهده گزارش تصویری میتوانند به حسابهای کاربری اداره کل روابط عمومی در پیام رسان های داخلی مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران