به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، #تایماز سیدمصطفایی دبیر جایزه مسئولیتهای اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی ایران، گفت: امروزه مسئولیت اجتماعی شرکتها بعنوان پارادایم اکثر مدیران و بنگاههای هوشمند تبدیل شده که گاها این را بعنوان یک ابزاری استفاده میکنند که در بازاریابی، برندینگ و سازمانها دخیل میکنند.
وی افزود: رویکردی که ما در مسئولیت اجتماعی شرکتی و در جایزه انتخاب کردیم این بود که با توجه به اینکه تندیس فروشی و لوح فروشی در صنایع مختلف در گواهیهای متناظر این باب شده بود، یک جایزه را با الگوبرداری از جایزههای متعددی که در دنیا اتفاق میافتد تعریف و بومی کردیم و با استفاده از ظرفیتهای علمی داخل کشور جایزه مسئولیتهای اجتماعی و پایداری بنگاههای اقتصادی ایران را تعریف کردیم.
سیدمصطفایی با بیان اینکه دو دوره از این جایزه برگزار شده است، گفت: امسال سومین دوره این جایزه را با حمایت وزارتخانهها و سازمانهای ذیربط برگزار خواهیم کرد.
وی در پایان اظهار کرد: از بنگاههای اقتصادی و سازمانهای دولتی و خصوصی که گزارش مسئولیتهای اجتماعی دارند دعوت میشود به جایزه مسئولیتهای اجتماعی بپیوندند و خودشان را مورد ارزیابی قرار دهند.
این گزارش را ببینید:
چند رسانه ای

خبرنگار / #حسین جواهریان