پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670384 تاریخ : 1402/09/08-17:46:50
,1,
برگزاری یکصدو هفتادمین نشست هیأت عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

برگزاری یکصدو هفتادمین نشست هیأت عامل بانک آینده با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره

یکصدو هفتادمین نشست هیأت عامل بانک آینده، سه شنبه با حضور دکتر بهمن اسکندری و دیگر اعضای هیأت مدیره این بانک در برج آینده برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در این نشست ابتدا اعضای هیأت عامل برنامه ها و اقدامات خود را مطرح و در ادامه مدیرعامل بانک برنامه ها و استراتژی های مد نظر خود در خصوص اولویت های مدیریتی، اصلاح ساختارها و راه کارهای مدون و منظم در بانک، توضیحاتی ارائه و بر ضرورت اجرای دقیق این برنامه ها در راستای رشد و تعالی و دستیابی به جایگاه واقعی بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند.

دکتراسکندری با اشاره به اینکه باور و اعتقاد برای بهتر شدن فعالیت ها از ارکان اصلی برای پایداری ارائه خدمات مستمر و مداوم به مشتریان است افزود رفتار حرفه ای و اخلاق حرفه ای که ناشی از شناخت و اشراف جامع و کامل است بایستی در وجود افراد نهادینه شده که این امردر نهایت منجر به افزایش اعتماد عمومی می شود.
مدیرعامل بانک گفت: یکی از اصولی ترین نکات در نظام بانکی جلب اعتماد مشتریان و همکاران است که این موضوع برگرفته از اخلاق حرفه ای و باور راسخ است و نیروی انسانی بانک آینده بیشتر از گذشته می بایست به این امر توجه کند.
وی جانشین پروری و انسجام در تمامی لایه های بانک را جزو اولویت های مهم بانک دانست و گفت: اخلاق حرفه ای سبب می شود سرمایه اجتماعی اعم از مشتریان، سهامداران و عموم مردم به جایی برسند که از این بانک به نیکی یاد کنند و انسجام همه جانبه در بانک باید در عمل خود را نشان دهد.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه انسجام شناختی و فکری در رابطه با موضوعات بانک باید وجود داشته باشد و جریان چرخش اطلاعات باید به درستی صورت پذیرد گفت: دومین نکته در انسجام هم دلی است و با صمیمیت و هم فکری باید یک صدا باشیم.
وی افزود: سومین عامل، انسجام عملیاتی است که باید وحدت رویه در اجرای برنامه ها وجود داشته باشد.
دکتر اسکندری در ادامه اظهار کرد: برنامه جامع تحول استراتژیک مشکل محور (ارائه راه کارهای رفع مشکلات) و فرصت محور(ارائه برنامه ای که فرصت های جدید خلق نماید) است و هردو توامان باید تهیه و اجرا شود.
وی در خاتمه یاد آور شد: بانک همواره باید از برنامه جلوتر باشد به ویژه همکاران شعب که سرمایه های اصلی در بانک هستند باید جذب منابع ارزان قیمت و غیر هزینه زا را در اولویت قرار دهند و ارتباط مستمر و مداوم با مشتریان را مورد تأکید قرار داد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران