به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛در این نشست که با هدف بررسی وضعیت شعب برگزار شد، معاون عملیات بانکی تعامل و مشارکت کارکنان را جهت دستیابی به اهداف بانک بسیار مهم دانست و گفت: همه پرسنل باید ضمن همفکری و خلاقیت، تمام تلاش خود را جهت به ثمر رسیدن اهداف بانک بکار گیرند تا شاهد موفقیت و پیشرفت بانک ایران زمین باشیم.
شایسته در خصوص اهمیت مشتری مداری اظهار داشت: مشتری مداری در بانک ایران زمین یک اصل ویژه است، لذا تمام فعالیتهای ما وابسته به آن است و باید تمام تلاش خود را جهت حفظ مشتریان قدیم و ارتقاء مقوله مشتریمداری بکار ببندیم.
توکلی مدیر شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت عملکرد شعب و دوایر از تلاش همه همکاران تشکر و قدردانی کرد.
در پایان جلسه، مسئولین دوایر و شعب نظرات و پیشنهادات خود را جهت تسریع امور مطرح کردند.