پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 647436 تاریخ : 1402/04/14-23:52:42
,10025,
برگزاری دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم

برگزاری دوره آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم

دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ؛ این دوره آموزشی در شرکت بیمه تجارت نو، متقارن و همزمان با دوره آموزشی مبارزه با پولشویی که از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای کارکنان خود برگزار گردید، برپا شد.

سعید ابراهیم زاده، مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم هدف از برگزاری این دوره را آشنایی کارکنان با مفاهیم پولشویی، عناوین و اصطلاحات بین المللی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم عنوان کرد.

گفتنی است دوره های آشنایی با مفاهیم و قوانین پولشویی و تامین مالی تروریسم از ابتدای سال 1402 تا کنون در سه بخش مقدماتی،متوسط و پیشرفته برای سطوح کارکنان،مدیران میانی و مدیران ارشد بیمه تجارت نو برگزار شده است.

این دوره آموزشی برای کارکنان بیمه تجارت نو با تدریس سعید ابراهیم زاده ، مدیر مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مورخ1402/04/12در محل سالن اجتماعات شهید مفتح تهران برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 240
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران