پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636860 تاریخ : 1402/03/22-23:44:30
,10027,
برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی و سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی و سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه

آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت پژوهشی و سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه، صبح روز 20 خردادماه 1402 برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی و سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه که صبح روز 20 خرداد 1402 در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، دکتر محمد آریامنش دانشیار دانشگاه پیام نور به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه معرفی و از تلاش های دکتر یعقوب محمودیان قدردانی شد. همچنین دکتر مهدی ریاحی فر عضو شورای پژوهشی و کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه به سمت سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه منصوب و از زحمات آقای مهدی لطفیان سرپرست سابق این اداره قدردانی شد. مهدی لطفیان سرپرست سابق اداره امور آموزشی و پژوهشی پژوهشکده بیمه نیز به عنوان مشاور رئیس پژوهشکده بیمه معرفی گردید.

در این نشست دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه تصریح کرد، اقدمات صورت گرفته در پژوهشکده بیمه در یک سال اخیر بیانگر بهبود نسبی فعالیت اعضای هیئت علمی این مجموعه و حرکت به سمت ارتقای علمی آن ها می باشد و تکافل نیز به عنوان ماموریتی که بر عهده پژوهشکده بیمه نهاده شده بود اکنون در مرحله اجرا قرار دارد. همچنین در حوزه های بین المللی نیز فعالیت های متعدد و قابل توجهی در حال انجام است. مجموع این موارد و ورود پژوهشکده بیمه به عرصه بین المللی نیازمند استفاده بهینه از فرصت های موجود و تغییرات و اقتضائاتی است که به کار گیری افراد با تجربه کافی را می طلبد.
رییس پژوهشکده بیمه در ادامه این نشست، به بیان انتظارات از حوزه معاونت پژوهشی پرداخت و تصریح کرد ؛ انتظارات و مطالبات موجود از پژوهشکده بیمه در سال جاری نظیر اجرایی سازی تکافل درصنعت بیمه کشور، تبدیل شدن پژوهشکده بیمه به پژوهشگاه و ارتقای اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه با مطالبات سال های گذشته تفاوت زیادی دارد و همکاری جمعی کارشناسان و افراد توانمند در این حوزه ها را می طلبد.
دکتر عسگری خاطرنشان کرد با توجه به در پیش بودن دوره های داخلی و بین المللی آموزش پیشرفته مدیران صنعت و دوره DBA، ارتباط بیشتر با صنعت بیمه کشور و انطباق حداکثری پژوهش ها با نیازهای صنعت ضرورت دارد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق مداری و عدالت و انصاف در تخصیص طرح ها و انجام فعالیت های پژوهشی، خواستار ارتقای کمی و کیفی اعضای هیئت علمی با برگزاری دوره های آموزشی و شرکت در همایش های بین المللی، انجام مقالات و تالیفات مشترک و ... شد.
رئیس پژوهشکده بیمه تصریح کرد؛ موضوع تکافل و انتظار صنعت بیمه در این خصوص نیز مسئولیت سنگینی را برعهده پژوهشکده بیمه نهاده است که تلاش مضاعف معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه را می طلبد.
افزایش ارتباط با پژوهشکده ها و دانشگاه های کشور، چابک سازی فرآیند تصویب و اجرای طرح های پژوهشی و تالیف و ترجمه کتب، استفاده حداکثری از توانمندی های اهالی صنعت بیمه، شناسایی متخصصین مجرب فعال در شرکت های بیمه و استفاده از تجارب آن ها، برگزاری دوره فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی، افزایش کیفیت آزمون های بیمه ای، استفاده از تجارب نهادهای بین‎المللی و آموزش ضمن خدمت اعضای هیئت علمی پژوهشکده در جهت توانمندسازی آنان، از دیگر انتظارات و مطالبات موجود از معاونت پژوهشی پژوهشکده بود که توسط رئیس پژوهشکده بیمه ارائه گردید.
در ادامه این نشست دکتر محمد آریامنش معاون پژوهشی جدید پژوهشکده بیمه ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی اعضای هیئت علمی و فعالان حوزه های علمی و اجرایی پژوهشکده بیمه، ضمن استفاده از ظرفیت های موجود، گام های موثری در جهت تحقق اهداف و ماموریت های تعیین شده برای معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه برداشته شود.
در ادامه دکتر مهدی ریاحی فر حلقه مفقوده توسعه صنعت بیمه را تکافل دانست و ابراز امیدواری کرد با اتکا به تحقیقات انجام شده در پژوهشکده بیمه و با همراهی سایر همکاران پژوهشکده منشا تحول در حوزه تکافل باشیم.
در پایان این نشست نیز آیین قرائت و اعطای احکام انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی، سرپرست اداره امور آموزشی و پژوهشی و مشاور رئیس پژوهشکده بیمه انجام و از خدمات متصدیان سابق این جایگاه ها تجلیل شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران