پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465295 تاریخ : 1398/03/04-15:16:06
,14,
برندسازی، برای موزه‌های تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران:

برندسازی، برای موزه‌های تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران گفت: آثار منحصربه‌فرد موزه‌های تخصصی مانند موزه رضا عباسی در حوزه آثار خوشنویسی و نگارگری می‌توانند برند موزه‌های تهران برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پرهام جانفشان در بازدید خود از موزه رضا عباسی با تاکید بر این‌که برندسازی برای موزه‌های استان تهران مزیت رقابتی ایجاد می‌کند، گفت: با تعریف یک برند مناسب برای موزه‌ها می‌توان چشم‌انداز و نقشه راهِ درستی در جذب حداکثری گردشگران تبیین و ترسیم کرد.

او به پویش شهروندی «تهران، موزه‌ای به وسعت یک شهر» که همزمان با روز جهانی موزه در تهران شکل گرفته، اشاره کرد و افزود: از نظر اساتید و افراد صاحب نظر در حوزه‌های میراث فرهنگی و برندسازی برای معرفی بهتر موزه‌ها می‌تواند استفاده شود.

وی از مدیریت موزه رضا عباسی خواست تا برای معرفی بهتر آثار خوشنویسی و نگارگری به نمایش گذاشته شده با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همکاری بیشتری داشته باشد.

جانفشان در پایان از برنامه‌‌های حمایتی این موزه در زمینه‌ی مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت جسمی و برگزاری مراسم‌های تخصصی ویژه این شهروندان نیز تقدیر و تشکر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران