پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616583 تاریخ : 1401/03/10-16:41:11
,10026,22,
برنامه های توسعه بیمه های دریایی بیمه ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال

برنامه های توسعه بیمه های دریایی بیمه ایران در راستای حمایت از تولید و اشتغال

مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت وحمل ونقل در راستای توسعه بیمه هایی دریایی و آشنایی با مشکلات واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان در جذب و حفظ بیمه های دریایی، بهمراه جمعی از کارشناسان این حوزه ، از بیمه ایران استان گیلان بازدید نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مجید رحمتی در این بازدید و برنامه آموزشی ، اعلام کرد : مدیریت بیمه های مسئولیت وحمل ونقل ، آمادگی کامل برای همراهی با واحد های اجرایی در سراسر کشور، در توسعه بیمه های دریایی را دارد و آگاهی رسانی در این حوزه ، گام نخست برای ایجاد درک مشترک و پیشبرد اهداف سازمانی است.

درادامه این دیدار، فلکیان مدیر کل بیمه ایران استان گیلان اظهار داشت: پتانسیل بسیارخوبی در گیلان ، برای جذب و توسعه بیمه های دریایی وجود دارد . از اینرو این برنامه های آموزشی ، روشی موثر برای آشنایی و آموزش واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان است.

در جریان این بازدید که با حضور تعدادی از همکاران مرکز استان و روسای برخی شعب استان و تعدادی از نمایندگان برگزار شد، ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ ، توضیحاتی در مورد انواع پوشش های دریایی و نحوه جذب و بازاریابی آن ارایه گردید.

گفتنی است،در حاشیه این بازدید جلساتی نیز با رئیس شورای نمایندگان استان و برخی بیمه گذاران بزرگ استان گیلان برگزار شد..



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران