پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621328 تاریخ : 1401/08/28-15:49:01
,17,
بررسی تاثیر و اهمیت اخبار در بازارهای مالی فارکس و ارزدیجیتال

بررسی تاثیر و اهمیت اخبار در بازارهای مالی فارکس و ارزدیجیتال

اخبار در بازارهای مالی بسیار اهمیت دارد زیرا باعث حرکت بازار می شود. جدا از تحلیل تکنیکال، خبر در حرکت بازار فارکس مانند “سوخت” عمل می کند. یک معامله گر باید به انتشار داده های اقتصادی توجه داشته باشد و از آنها در معاملات خود استفاده کند. اخبار فارکس پتانسیل این را دارند که بازار را به حرکت درآورند.

به گزارش بانک و صنعت، اگر تا به حال نام بازارهای مالی به گوشتان خورده باشد، قطعا نام تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال را شنیده اید و احتمالا در این میان اکثر کسانی که درمورد بازارهاهی مالی باشما صحبت کرده اند به شما پیشنهاد داده اند که فقط تحلیل تکنیکال مهم است! فقط تحلیل تکنیکال را دنبال کن و توجهی به فاندامنتال نداشته باش، اخبار فارکس زیاد تاثیری در معاملات تو نخواهد داشت!

شاید عجیب باشد اما قصد ما از این مقاله این است که بگوییم فقط تحلیل تکنیکال کافی نیست و شما برای آنکه ضرر نکنید نیاز دارید بدانید قدرت اصلی بازار چیست و چه چیزی باعث می شود که تمامی الگوهای تکنیکال شکل بگیرند و نقطه ورود را برای شما آماده سازند!

در پشت صحنه کندل ها و روندهایی که شکل می دهند نیرویی قرار دارد که موجب می شود تا کندل ها حرکت کنند و الگوهای مختلف را بسازند و یا حتی روندی جدید را شکل دهند. به این نیرو و قدرت خبر گفته می شود.

اگر کمی در دنیای فارکس و بازارهای مالی گشت زده باشید قطعا می دانید که ذات بازارهای مالی با احساسات معامله گران حرکت می کند. برای درک بهتر به مثال زیر توجه کنید:

شما ماه گذشته مقداری ارز خریداری کرده اید تا بتوانید از نوسان آن درآمد کسب کنید، امروز پس از آنکه از خواب بلند می شوید و قیمت ارز را بررسی می کنید با اتفاق عجیبی رو به رو می شوید! ارز شما سقوط کرده است و حتی قیمت الان کمتر از زمان خرید شماست! این اتفاق ضرر بزرگی به شما رسانده است!

پس از بررسی های مختلف متوجه می شوید که امروز اخبار منفی درباره ارز شما پخش شده است که باعث ریزش آن شده است. پس تصمیم می گیرید تا ارز خود را قبل از آنکه بیش از پیش سقوط کند بفروشید. به نظز شما دیگران چه واکنشی نشان خواهند داد؟

درحقیقت افراد دیگر نیز همانند شما عمل خواهند کرد و به صف فروش خواهند رفت.

اکنون تصور کنید اگر روز گذشته از خبر امروز آگاهی داشتید و ارزهای خود را می فروختید چقدر می توانستید از دیگران جلوتر باشید و همچنین با سود از معامله خود خارج شوید!

خبر های در بازارهای مالی اهمیت بسیار زیادی دارند. اخبار در بازار مالی فارکس اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا باعث حرکت بازار می شود و جدا از تحلیل تکنیکال، اخبار فارکس مانند سوخت برای این بازار عمل می کند.

اما چگونه از آن استفاده کنیم؟

چرا معامله با خبر اهمیت دارد؟

پاسخ این سوال کاملا واضح است، برای آنکه بتوانیم بیشتر درآمد کسب کنیم و کمتر ضرر کنیم. تفاوتی ندارد که در چه لحظه ای هستیم، همیشه و همواره اخبار مختلفی درحال منتشر شدن است. ما تاکنون فقط به اخباری توجه کرده ایم که اهمیت زیادی دارند و حتی هدف از نوشتن این مقاله نیز همین است که بررسی کنیم چرا اخبار فارکس انقدر اهمیت دارد.

برای آنکه درک کنید چرا اخبار فارکس سوخت بازار فارکس است، به سراغ تقویم اقتصادی ایران بروکر بروید، پس از باز کردن این صفحه شما خبرهای روز، هفته و ماه را مشاهده خواهید کرد. در کنار این خبرها علامت های رنگی قرار دارد که این رنگ ها نشان می دهند اهمیت یک خبر چقدر است. به زمان های انتشار آنها نگاه کنید، همانطور که مشاهده می کنید تقریبا ما در تمامی ساعت ها خبری برای انتشار داریم، فرقی ندارد که اهمیت خبر زیاد باشد یا کم، مهم این است که این خبرها هستند که باعث حرکت بازار می شوند. البته اهمیت اخبار مهم فارکس بسیار زیاد است، زیرا باعث ایجاد روند جدید در بازار می شوند.

اینکه بدانید در زمان انتشار اخبار مهم، حرکت بزرگی شکل خواهد گرفت، فرصت معاملاتی بسیار خوبی را به شما ارائه می کند. سخت ترین کار این است که شما به عنوان یک معامله گر بتوانید جهت حرکت را درست تشخیص دهید!

گاهی اوقات بازار ممکن است در ابتدا خلاف جهت مدنظر خبر حرکت کند اما پس از گذشت زمان کمی به جهت اصلی خود بازگردد. در این هنگام ممکن است سردرگمی زیادی را برای معامله گران ایجاد کند.

از این رو شما به عنوان یک معامله گر باید ابتدا به اصول اخبار سپس به اصول تکنیکال تسلط داشته باشید و در آخر یک برنامه اصولی برای عملکرد خود داشته باشید. اگرچه معامله اخبار ممکن است سودآور باشد، اما چندان ساده نیست. نیاز به تمرین زیاد دارد!

چگونه روند بازار هنگام اخبار فارکس را پیش بینی کنیم؟

نحوه واکنش بازار فارکس هنگام اخبار فارکس یا اعلام گزارش های داده ای اصلا مشخص نیست و فرمول خاص و کلی ندارد. اما معمولا یک واکنش اولیه وجود دارد که اصولا در زمان کوتاهی اتفاق میفتد اما قطعا رخ می دهد!

پس از واکنش اولیه، واکنش دوم و اصلی رخ می دهد، در این نقطه معامله گران زمان کافی برای درک اتفاقات داشته اند و اکنون زمان مناسبی است تا تصمیم بگیرند که چه معامله ای را باز کنند و یا حتی تصمیم بگیرند که فقط نظاره گر باشند.

به طور کل برای آنکه درک کنید پس از انتشار یک خبر چه اتفاقی می افتد، بهتر است اخبار فارکس را همیشه دنبال کنید. هرچه بیشتر اخبار را دنبال کنید، بهتر می توانید افراد را بشناسید و با گذشت زمان می توانید منابع معتبر خبری را بشناسید و خبر را از شایعه و تحلیل تشخیص دهید.

گاها برخی از اطلاعات برای گذشته هستند و بازار واکنش خود را نسبت به آن اتفاق نشان داده است. در این هنگام باید دیدگاه فعلی خود را تغییر دهید و به دنبال بررسی اطلاعات و اخبار جدید باشید. اگر شما غرق در اخبار گذشته و سوخته شوید، عملکرد معاملاتی شما به مرور به جای رشد و صعود، ضرر ده خواهد شد.

کدام اخبار در فارکس ارزش معامله دارد؟

دانستن آنکه کدام خبر ارزش معامله دارد به اندازه استراتژی معاملاتی ارزشمند است. تمامی افرادی که به معامله هنگام اخبار علاقه مند هستند باید با رویدادها و اخبار مهم که بر روی ارزهای اصلی تاثیر می گذارند، آشنا باشند. هدف از معامله بر روی اخبار، گرفتن نوسانات کوتاه مدت است از این رو باید به دنبال اخباری باشیم که توانایی ایجاد نوسانات خوب و قوی برای بازار را دارند.

معمولا اخبار زیر باعث ایجاد نوسان زیاد و تغییر قیمت در بازار فارکس می شوند:

  • رویدادهای تغییر سیاست پولی
  • رویدادهای تغییر در سیاست دولت یا سیاست مالی
  • اخبار غیرمنتظره در زمان انتشار گزارش های اقتصادی
  • سخنرانی یا توییت افراد معروف

زمانی که شما با اخبار پرریسک آشنا باشید، تلاش می کنید تا از معامله در خلاف روند دوری کنید.

انتخاب اخبار مهم بدون سایت های خبری کار دشوار است زیرا گاها تعداد رویدادها در یک هفته به بیش از صد خبر می رسد، اما با وجود تقویم اقتصادی ایران بروکر می توان مهم ترین اخبار را انتخاب کرد و براساس آن به معامله پرداخت.

اگر مدت زمانی را صرف جستجو در تقویم اقتصادی کنید، متوجه خواهید شد که مهم ترین رویدادها معمولاً به تغییراتی مثل نرخ بهره، تورم و رشد اقتصادی (مانند خرده فروشی، تولید، و احساسات مصرف کننده) وابسته هستند.

از دیگر اخبار مهم فارکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصمیمات نرخ بهره توسط بانک های مرکزی
  • تورم (CPI، PCE، PPI)
  • داده های اشتغال (بیکاری، افزایش دستمزد)
  • رشد اقتصادی (GDP)
  • داده های بخش خرده فروشی
  • داده های تولید صنعتی
  • داده های نظرسنجی عملکرد بیزنس های آمریکا (B)
  • داده های نظرسنجی بخش تولید
  • اعتماد مصرف کننده
  • داده های مسکن (فروش، ساخت و ساز)
  • تراز تجاری

اهمیت اخبار در بازار فارکس متغیر است زیرا وابسته به اتفاقات جهانی است.

موثرترین اخبار فارکس برای کدام کشور است؟

اصولا بازارهای مالی به اخبار اقتصادی کشورها بخصوص کشورهای اروپایی، انگلستان، کانادا، ژاپن و آمریکا واکنش نشان می دهند. اما موثرترین اخبار متعلق به اخبار اقتصادی آمریکا است.

کشور آمریکا دارای بزرگترین اقتصاد جهان است به همین دلیل دلار آمریکا یکی از اصلی ترین و ارزشمند ترین ارزهای دنیا و البته ارز ذخیره جهان محسوب می شود.

ارز دلار در اکثر معاملات فارکس یعنی 90 درصد آن حضور دارد و این اتفاق باعث می شود تا اخبار آمریکا مهم باشند.

شاید عجیب باشد اما اخبار ژئوپلیتیکی نیز مانند گزارشات تورمی و گزارشات بانک مرکزی اهمیت دارد. بنابراین باید به اخبار ژئوپلیتیکی مانند:

جنگ، ناآرامی های سیاسی و اعتراضات ، ، همه گیری ، بلایای طبیعی ، انتخابات هم توجه شود.

البته میزان اهمیت این اخبار به نسبت داده های تورمی و گزارشات بانک مرکزی اهمیت بسیار کمتری دارند اما بازهم می توانند تاثیر خود را بر روی بازارهای مالی بگذارند.

در برخی از زمان ها، احساسات معامله گران بازار سرمایه یا همان بازار سهام بر روی بازار ارز یا بازار فارکس نیز تاثیر می گذارد. بهتر است گاها نیم نگاهی به بازار سهام دنیا نیز به عنوان یک نیوز تریدر داشته باشید.

کدام جفت ارز مناسب معامله با اخبار فارکس است؟

زمانی که شما اخبار و رویدادهای مهم اقتصادی را بررسی کردید و از اهمیت آنها باخبر شدید، زمان انتخاب بهترین جفت ارز برای معامله ایجاد می شود.

انتخاب جفت ارز برای معامله گران خبری بسیار اهمیت دارد زیرا به عنوان یک معامله گر باید به دنبال کاهش هزینه ها در هنگام معامله باشد. نقد شوندگی جفت ارز در زمان خبر بسیار اهمیت دارد، جفت ارزهایی که نقدشوندگی بالایی دارند اسپرد پایینی نیز دارند.

جفت ارزهای اصلی، به معامله گر اطمینان می دهند که معاملات آنها با اختلال کمتری نسبت به دیگر جفت ارزها انجام می شود. جفت ارزهای اصلی را می توانید در فهرست زیر مشاهده کنید؛

  • EUR/USD
  • GBP/USD
  • USD/JPY
  • USD/CHF
  • USD/CAD
  • AUD/USD

به یاد داشته باشید، جفت ارزهای اصلی دارای بیشترین نقدینگی هستند، معمولا کمترین اسپرد را دارند و از آنجایی که زمان اخبار اسپرد افزایش می یابد پس بهتر است بر روی جفت ارزهای اصلی معامله کنید.

روش های معامله با خبر

به طور کل روش خاص و دقیقی برای معامله هنگام انتشار اخبار وجود ندارد. در زمان انتشار اخبار دو حالت بیشتر وجود ندارد:

  • قیمت و کندل ها در یک جهت افزایش می یابند
  • هیچ اتفاقی رخ نمی دهد

اما دو روش اصلی برای معامله با اخبار در فارکس وجود دارد که به سوگیری جهت دار و سوگیری غیرجهت دار معروف هستند.

سوگیری جهت دار بدین معنا است که پس از نتاشر شدن یک خبر یا یک گزارش، انتظار می رود که قیمت در یک جهت مشخصی حرکت کند.

در سوگیری غیرجهت دار معامله گران فقط به این توجه می کنند که بتوانند از حرکت ایجاد شده سود کسب کنند و به اینکه جهت بازار به کدام سمت است توجهی ندارند. این سبک از استراتژی بسیار رایج است.

خطرات معامله با اخبار در فارکس چیست؟

در زمان رویداد های خبری و انتشار اخبار، بازار فارکس نوسان بسیار زیادی را تجربه می کند. از این رو بسیاری از بروکرهای فارکس اسپرد را افزایش می دهند تا درآمد خود را افزایش دهند. برای مثال میزان اسپرد در تایم های غیرخبری 2 پیپ بوده و در زمان انتشار خبرهای مهم اسپرد به 20 پیپ افزایش می یابد.

زمانی که اسپرد افزایش یابد، هزینه معاملات زیاد می شود و می تواند باعث شود سود شما کاهش یابد و یا حتی به ضرر شما نیز تمام شود.

ممکن است در زمان خبر، lock out شود، بدین معنا که شما زمان انتشار خبر معامله باز می کنید اما پلتفرم به شما نشان ندهد که معامله شما باز شده است. این اتفاق کاملا به ضرر شماست، زیرا ممکن است روند برخلاف معامله شما حرکت کند و شما نتوانید به موقع واکنش نشان دهید.

یا ممکن است تصور کنید معامله شما فعال نشده است و تلاش کنید تا دوباره معامله ای را باز کنید در این صورت ریسک شما دوبرابر خواهد شد.

خطر بعدی که در کمین معامله گران نیوز ترید است، اسلیپیج نام دارد. اسلیپیج زمانی اتفاق می افتاد که شما قصد دارید تا در یک قیمت مشخص وارد معامله شوید اما چون میزان نوسان در آن زمان زیاد است، قیمت ورودی شما با قیمت مدنظر شما بسیار اختلاف دارد. در حقیقت معامله شما با گپ قیمتی باز خواهد شد که خود منجر به ضرر یا کاهش سود معامله شما می شود.

اغلب ممکن است روند بازار ابتدا در یک جهت شروع به حرکت کند و سپس به جهت مخالف آن به حرکت ادامه دهد. در این مواقع، تلاش برای یافتن جهت درست برای ترید و همراه شدن با آن، می تواند دردسرساز باشد!

شکی در سودآور بودن نیوز ترید یا معامله با خبر وجود ندارد اما این کار بسیار سخت و طاقت فرسا است و نیاز به تمرین و بررسی مداوم دارد.

جستجو اخبار فارکس

درصورتی که همین الان به سراغ مرورگر خود بروید و عبارت FOREX NEWS را سرچ کنید با بیش از 30 میلیون اطلاعات رو به رو خواهید شد! عجیب است؟ شاید عجیب باشد اما همانطور که گفتم اخبار در بازار فارکس همانند سوخت عمل می کند پس طبیعی است که اطلاعات پیش روی شما در این حجم و ابعاد باشد.

متاسفانه بررسی مفاهیم و مباحث درمورد فارکس و اخبار فارکس کمی سنگین و سخت است و موجب می شود تا معامله گران دچار سردرگمی شوند. اما از آنجایی که معامله گران نیاز دارند تا این اطلاعات را به دست بیاورند باید به دنبال یافتن راهی برای درک این مطالب باشند.

در بین تمامی این اطلاعات می خواهم به شما در انتخاب اخبار مهم فارکس کمک کنم. مهمترین اخبار فارکس که موجب حرکت قیمت ها بر روی نمودار می شوند موارد زیر هستند:

  • گزارش های اقتصادی
  • رییس جدید بانک مرکزی
  • تغییرات نرخ بهره

مهم ترین هدف یک معامله گر این است که بتواند معامله خود را با موفقیت جلو ببرد و زمانی به این هدف می رسد که بداند دلیل حرکت قیمت ها چیست! تصور آنکه معامله گران موفق از ابتدا موفق بوده اند و بدون هیج اشتباهی به اینجا رسیده اند تصور غلطی است، تمامی معامله گران موفق روزی یک معامله گر تازه کار بوده اند و پس از آموزش دیدن و تمرین مداوم به تسلط بر روی بازار رسیده اند.

درواقع معامله گران موفق به صورت مداوم به جستجو و بررسی اخبار فارکس می پرداند و تاثیرات آنها بر روی بازار را بررسی می کنند و هنگامی که به وجود آنها نیاز داشته باشند از آن استفاده می کنند.

اما از کجا اخبار فارکس را به دست بیاوریم؟

اخبار فارکس را از کجا پیدا کنم؟

در بخش های ابتدایی مقاله اشاره شد که شما با 30 میلیون اطلاعات درمورد اخبار فارکس رو به رو هستید و این حجم موجب می شود تا ندانید بهترین گزینه برای انتخاب یک پلتفرم خبری کدام است. در این بخش قصد دارم تا دو سایت ارائه دهنده اخبار فارکس را به شما معرفی کنم تا بتوانید هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی به اخبار فارکس دسترسی داشته باشید.

مورد اول تقویم اقتصادی وب سایت ایران بروکر است

وب سایت ایران بروکر در زمینه بررسی بروکرهای فارکس و صرافی های ارز دیجیتال فعالیت می کند. همچنین درکنار بررسی بروکر و صرافی، انواع آموزش های مورد نیاز در بازارهای مالی را نیز ارائه می دهد.

تقویم اقتصادی ایران بروکر، با ترجمه اختصاصی به زبان فارسی برای کاربران ایرانی طراحی شده است تا معامله گران بتوانند در سریع ترین زمان به اطلاعات مد نظرشان و اخبار فارکس فارسی دسترسی پیدا کنند.

مورد دوم وبسایت فارکس فکتوری است.

وبسایت فارکس فکتوری از معروف ترین وب سایت های خبری فارکس در دنیا است، روزانه معامله گران از سراسر دنیا به این وب سایت برای بررسی اخبار فارکس و اتفاقات پیرامون آن رجوع می کنند.

این وب سایت به زبان انگلیسی است. ترجمه مباحث اقتصادی کمی دشوار است و به همین دلیل پیشنهاد می دهم تا اگر زبان انگلیسی شما قوی نیست از پلتفرم فارسی زبان استفاده کنید!

علاوه بر دو وب سایت ذکر شده، برخی از شبکه های تلویزیونی نیز وجود دارند که به صورت اختصاصی در زمینه مالی فعالیت می کنند. مهم ترین و برجسته ترین شبکه های تلویزیونی مالی در آمریکا موارد زیر هستند:

  • شبکه CNN
  • شبکه MSNBC
  • شبکه CNBC شبکه
  • شبکه Fox Business
  • شبکه Bloomberg TV

به جز شبکه های تلویزیون می توانید از وب سایت رسمی شرکت های کارگزاری نیز استفاده کنید.

بالاتر دو تقویم اقنصادی که اخبار فارکس را منتشر می کنند به شما معرفی شد اما به طور کلی تقویم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی تقویم اقتصادی خوب چیست؟

همه ما به دنبال خدماتی می گردیم که بهترین ویژگی را به ما ارائه دهند، از این رو در این بخش به بررسی ویژگی های تقویم خوب خواهیم پرداخت.

بهترین تقویم های اقتصادی در بازار فارکس، آنهایی هستند که به شما امکان بررسی و دسترسی به ماه های قبل و بعد را بدهند، بتوانید ارز مد نظر خود را دسته بندی کنید، منطقه زمانی تان را تعیین کنید، خبرهای مهم را جدا کنید و در کننار تمامی این موارد، اخبار فارکس را نیز نمایش دهد.

آیا اخبار فقط در بازار فارکس تاثیر دارند؟

پاسخ به این سوال یک نه قاطع است. از مهم ترین استراتژی های بازار ارز دیجیتال، بررسی اخبار است و خیلی از معامله گران فعال در بازار ارزهای دیجیتال فقط با خبرها معامله می کنند. فرقی ندارد که شما در چه بازاری فعالیت می کنید، این خبرها هستند که آن بازار را حرکت می دهد.

اخبار ارزدیجیتال برای بازار کریپتو کارنسی نوعی پشتوانه است. زیرا بازار ارزدیجیتال وابسته به دولت یا نهاد نظارتی نیست و پشنوانه آن حضور مردم است از این رو این بازار بیش از بازارهای دیگر بر روی خبرها و نظرات افراد مشهور استوار است و معامله گران در این بازار بیش از معامله گران سایر بازارها، به اخبار توجه می کنند.

یکی از معروف ترین منبع خبری ارزدیجیتال رسانه توییتر است. اکثر معامله گران بازار ارزدیجیتال در این پلتفرم فعال هستند و افراد مشهور را دنبال می کنند. زیرا ممکن است ناگهان شخصی مانند ایلان ماسک با انتشار یک توییت باعث شود جهت حرکت بازار ارزدیجیتال کاملا عوض شود. همانطور که گفته شد در بازار ارز دیجیتال خبرها حرف اول را می زنند، بنابراین بررسی اخبار در هر بازاری از ملزومات آن مارکت است.

بهترین منابع خبری ارزدیجیتال

در این بخش از مقاله دو وب سایت خبری را علاوه بر پلتفرم توییتر به شما معرفی خواهم کرد تا بتوانید به سرعت به تمامی اخبار مهم دسترسی داشته باشید.

وب سایت اول سایت کوین تلگراف است. کوین تلگراف بزرگترین وب سایت ارائه اخبار ارزدیجیتال در دنیا است که به زبان انگلیسی اخبار را منتشر می کند. برخلاف بازار فارکس که درک موارد اقتصادی برای افراد سخت و سنگین است، مباحث ارزدیجیتال درک راحت تری دارد اما مشکلی بزرگ سد راه است. از آنجایی که بازار کریپتو کارنسی یک بازار نوپا است، اصطلاحات آن نیز جدید هستند و دسترسی به مفهوم آنها نیازمند آن است که زمان زیادی برای تحقیق درمورد آنها درنظر بگیرید.

دومین سایت برای معرفی وب سایت ایران بروکر است. Iranbroker.org با انتشار اخبار ارزهای دیجیتال به صورت روزانه و فوری، این امکان را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است تا بتوانند به اخبار ارزدیجیتال به زبان فارسی دسترسی داشته باشند و درکنار خبرها با قرار دادن دوره آموزشی ارز دیجیتال به صورت رایگان بتوانند مفاهیم و عملکرد بازار کریپتو کارنسی را درک کنند. ایران بروکر را می توان یکی از بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال دانست.

اخبار ارز دیجیتال از جمله عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت ارزهای دیجیتال است. اخبار ارز دیجیتال می توانند روی قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال تاثیر مستقیم داشته باشند. هم چنین جهت دهنده روند قیمت طولانی مدت آنها نیز باشند. از این رو باید هر لحظه و در زمان خرید و فروش یک رمزارز، اخبار مربوط به آن ارزدیجیتال را بررسی کنید.

نکات پایانی درمورد اخبار

خبرها و انتشار داده های اقصادی به صورت مستقیم بر روی عرضه و تقاضا یک نماد یا دارایی تاثیر می گذارد. اما باید بدانید که خبرها همیشه تاثیرگذار نیستند یا ممکن است تاثیر آنها زودتر یا دیرتر از زمان انتشار نمایان شود.

اگر شما معامله گر بازارهای مالی هستید قطعا به یک مرجع برای بررسی اخبار فارکس و اخبار ارز دیجیتال دارید، برای دسترسی به جدیدترین خبرها به وب سایت ایران بروکر مراجعه کنید.

وب سایت ایران بروکر مرجع تخصصی آموزش بازارهای مالی است و تلاش می کند تا توانایی معامله گران را افزایش دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران