پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669947 تاریخ : 1402/08/16-18:22:35
,2,
بانک ملی ایران بیش از 91 درصد سهام «تاتمس» را واگذار می کند

بانک ملی ایران بیش از 91 درصد سهام «تاتمس» را واگذار می کند

بانک ملی ایران در نظر دارد با هدف اجرای سیاست های دولت محترم در خصوص واگذاری شرکت ها و خروج بانک ها از بنگاهداری، تعداد 106 میلیون و 133 هزار و 561 سهم معادل 91.66 درصد از سهام «شرکت کارخانجات صنعتی و تولیدی اتمسفر» با نماد «تاتمس» از زیر مجموعه های «شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا» را واگذار کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این سهام در تاریخ 15 آذر ماه سال جاری از طریق بازار فرابورس و به صورت یکجا و نقد عرضه می شود.

گفتنی است قیمت پایه هر سهم 178 هزار و 400 ریالی،برای رقابت تعیین شده است. بدیهی است بالاترین قیمت پیشنهادی مبنای ثمن معامله قرار می گیرد.

کارگزار خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش به سامانه معاملاتی است که معادل 10 درصد ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط به نفع شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه کنند و تأییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت فرابورس ایران تحویل دهند.

با توجه به انجام معامله به صورت نقد و یکجا، خریدار موظف است کل مبلغ معامله را وفق قوانین و مقررات شرکت فرابورس ایران، ظرف مهلت مقرر (t+2) پرداخت کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران