پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 618908 تاریخ : 1401/05/31-12:12:26
,2,22,
بانک ملی ایران از اشتغال آفرینی در مناطق محروم و کم برخودار حمایت می کند

بانک ملی ایران از اشتغال آفرینی در مناطق محروم و کم برخودار حمایت می کند

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در بازدید از چند واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی بر حمایت بانک ملی ایران از تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان جنوبی از خط تولید و طرح های در دست اقدام شرکت کویر تایر بیرجند، چهارمین تولیدکننده تایر کشور ، کارخانه سیمان قاین و شرکت تیزپاک که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارند و همچنین از شرکت تولیدی تروند زعفران که در زمینه بسته بندی زعفران و خشکبار فعال است، بازدید کرد.

نجف زاده در این دیدارها با بیان اینکه که نگاه مدیران ارشد در بانک ملی ایران، به صورت واقعی ملی و بر اساس مصالح کشور است، گفت:رویکرد جدید این بانک به هیچ وجه صرفا سودآوری نیست بلکه به دنبال مسئولیت ها و تکالیف اجتماعی پیرامون خود است و به پشتیبانی از صنایع و تقویت آن براساس بیانات ورهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال که تولید ،اشتغال آفرینی ودانش بنیان است، اهتمام می ورزد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور افزود : بانک ملی ایران با نگاه زنجیره تامین و با ایجاد بانکداری شرکتی،بانکداری تجاری و بانکداری خرد از صفر تا صد پروژه های در دست اقدام شرکت های دانش بنیان را پیگیری و تامین نیاز می کند.
وی در خصوص طرح های توسعه کویرتایر اظهارکرد: باتوجه به شرایط فعلی بانک ملی ایران در حال حاضر بهترین اقدام برای طرح های توسعه شرکت ها انتشار اوراق در بورس است و بانک ملی ایران هم متعهدانه آن را ضمانت می کند.
نجف زاده افزود: تنها راه اشتغال آفرینی استان های درگیر خشکسالی، سرمایه گذاری در امر تولید و صنعت است و بانک ملی ایران موظف است نسبت به تامین سرمایه در گردش و طرح های توسعه اینگونه شرکت ها اهتمام ورزد.
محمد علی زرنگ رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی نیز در این دیدارها با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد:دانش بنیان شدن شرکت هایی همچون کویرتایر ما را ترغیب کرد تا از منابع تولید شده آن سهمی به این بانک اختصاص یابد و متقابلا بانک هم با خدمات متعدد در خدمت به این شرکت و کارکنان آن خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران