پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620165 تاریخ : 1401/07/18-09:52:23
,3,22,
بانک قرض الحسنه مهر ایران یاریگر مردم و مروج قرض الحسنه است

بانک قرض الحسنه مهر ایران یاریگر مردم و مروج قرض الحسنه است

آیت اللّه «سید علیرضا عبادی» گفت: کاری که بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می دهد هم رفع مشکل مالی و ضروری مردم و هم تبیین و اعتلاء و رشد قرض الحسنه است که خود یکی از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نماینده ولی فقیه در دیدار با مدیریت و جمعی از مسئولان ستادی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی، ضرورت ترویج فرهنگ قرض الحسنه را یادآور شد.

آیت اللّه «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، از نحوه خدمت رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز خرسندی کرد و حمایت مردم از قرض الحسنه و همچنین پرداخت وام قرض الحسنه به مردم را قابل تقدیر دانست.

عبادی اظهار داشت: اقتصاد برای جامعه همانند خون در بدن انسان است. همان طور که با افت فشار خون، انسان از پای در می آید، اگر اقتصاد نیز آسیب پذیر باشد، جامعه نمی تواند به ثبات و پایداری در امور رفاهی مردم دست یابد.

وی ادامه داد: ما در جامعه گرفتار بیماری های زیادی از جمله بخل، حرص، طمع، حسادت، ربا و بهره هستیم که همگی موانعی در راه رشد اقتصادی و بالندگی جامعه و رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی به شمار می روند.

عبادی گفت: کاری که بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می دهد، اثر بخش و دارای 2 شاخصه مهم است. نخست، رفع مشکل مالی و ضروری مردم است که بزرگانی از جمله آیت اللّه «فاضل لنکرانی» آن را مهمترین عمل بعد از انجام واجبات دانسته اند و دوم تبیین و اعتلاء و رشد قرض الحسنه بوده که این خود یکی از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی ایران و یکی از مهمترین وظایف هر فرد و نهادی است.

در این دیدار همچنین «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی با تشکر از ارشادات و راهنمایی های نماینده محترم ولی فقیه در استان در خصوص ارج نهادن به نهاد اقتصاد اسلامی و تأکید ایشان بر ارتقاء و رشد جایگاه مبانی اقتصاد اسلامی به ویژه قرض الحسنه در بین آحاد مردم تشکر کرد و افزود: صحبت های روحانیت همیشه راهنمای مسیر شناخت حق از باطل و حاوی نکات کلیدی و تأثیرگذار در همه سطوح به ویژه تبیین مبانی قرض الحسنه بوده است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان جنوبی در حمایت از محرومان و ارائه خدمات بانکی به عموم مردم بیان داشت: به کمک علمای بزرگ در استان ها از جمله آیت اللّه عبادی از طریق در تریبون هایی همچون نماز جمعه و دیگر محافل رسمی و غیررسمی، می توان فرهنگ قرض الحسنه را به عنوان فرهنگ زندگی در جامعه تثبیت کرد.

مرادنژاد در پایان این دیدار از حمایت و تلاش های آیت اللّه عبادی در نهادینه کردن اخلاق اسلامی که در پی آن دیگر احکام به ویژه عدالت در اقتصاد که نمود آن قرض الحسنه است، تشکر و ابراز امیدواری کرد همه شهروندان استان خراسان جنوبی کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان کارت زندگی در اختیار داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 194
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران