پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669970 تاریخ : 1402/08/17-18:09:21
,3,
بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمات بانکداری دیجیتال، رتبه سوم را کسب کرد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمات بانکداری دیجیتال، رتبه سوم را کسب کرد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خدمات الکترونیکی و همراه بانک مهریران، روزانه 37میلیون تراکنش بانکی انجام می شود و در این زمینه رتبه سوم شبکه بانکی را کسب کرده ایم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک در نشستی با کارکنان بانک در استان اردبیل با اشاره به راه اندازی سامانه ضمان و اعتبارسنجی برای نخستین بار توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: پرداخت وام های بدون ضامن برای نخستین بار در بانک قرض الحسنه مهر ایران تصویب شد و شبکه بانکی کشور نیز این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: بسیار خرسندیم که با الگوسازی مناسب، توانسته ایم پرچمدار توسعه فرهنگ نیکو قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور باشیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: خلاقیت بانک در اجرای طرح های متنوع باعث پیشرفت و سرافرازی بانک شده است. تلاش می کنیم با جذب منابع جدید و به کارگیری منابع خیرین، توان پرداخت وام قرض الحسنه را افزایش دهیم.
«شمسی نژاد» با اشاره به اقدامات بانک، راه اندازی کیوکارت در ماه های آینده را تحولی بزرگ در حوزه بانکداری الکترونیک دانست.
وی گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خدمات الکترونیکی و همراه بانک مهریران، روزانه 37میلیون تراکنش بانکی انجام می شود و در این زمینه رتبه سوم شبکه بانکی را کسب کرده ایم.
پرداخت وام در سریع ترین زمان ممکن
در ادامه نشست دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان ها پرداخت وام در کم ترین زمان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران را بهترین عملکرد در شبکه بانکی عنوان کرد.
وی عملکرد مطلوب بانک در استان را نتیجه تلاش همه همکاران دانست و از زحمات آن ها تقدیر کرد.
«محسن محمدی» رئیس اداره کل حقوقی و وصول مطالبات بانک نیز وضعیت بانک در وصول مطالبات را تشریح کرد و اظهار داشت: بانک در استان اردبیل نسبت به پایان سال گذشته 22درصد کاهش مطالبات را تجربه کرده و در این زمینه رتبه برتر کشور در کاهش مطالبات را کسب کرده است.
«علی قاسمی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک نیز به تشریح وضعیت پرداختی های بانک در حوزه تأمین رفاه کارکنان پرداخت و گفت: تأمین معیشت همکاران یکی از اولویت های اصلی مدیران ارشد بانک است.
در پایان نشست «امیر فرجی آذر» مدیر شعب بانک در استان اردبیل گزارشی از عملکرد بانک در استان ارائه کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل 4همت منابع جذب کرده و نسبت مطالبات استان کمتر از نیم درصد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران