پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657929 تاریخ : 1402/05/08-00:39:47
,3,22,
بانک قرض الحسنه مهر ایران به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وام قرض الحسنه پرداخت می کند

بانک قرض الحسنه مهر ایران به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه وام قرض الحسنه پرداخت می کند

بانک قرض الحسنه مهر ایران 150 میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغال زایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه معرفی شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پرداخت می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محسن الفتی» معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: سابقه درخشان بانک قرض الحسنه مهر ایران در خدمت رسانی به افراد جامعه و حسن خلق کارکنان در برخورد با مراجعان ستودنی است.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کرمانشاه، افزود: در طرح اشتغال زایی تبصره 16، کمک به هنرمندان و رسانه ها در برنامه کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گنجانده شده که نتیجه آن کمک به هنر و فرهنگ جامعه و غنی سازی فرهنگ جامعه و مردم خواهد بود. امید است با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران دستیابی به این اهداف سریع تر شود.
در ادامه «محمد سیروان گرامی پرور» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران 150 میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغال زایی به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه معرفی شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت می کند.
وی با اشاره به فراهم شدن شرایط ویژه برای این افراد گفت: فعالان حوزه های مذکور در سریع ترین زمان و با کمترین فرآیند ممکن وام خود را دریافت خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران