آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 62694 تاریخ : 1393/08/10-09:10:15
,1,16,17,
بانک انصار رتبه برتر مشتری مداری دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را کسب کرد

بانک انصار رتبه برتر مشتری مداری دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را کسب کرد

بانک انصار در دهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور در میان ده ها روابط عمومی دستگاه های اجرایی و موسسات خصوصی، به صورت منحصر به فرد رتبه برتر را کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار این جایزه که ازسوی علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، دبیر جشنواره و دکتر باقرساروخانی استاد برجسته ارتباطات کشور اهدا شد، براساس امتیازدهی داوران در بخش مشتری مداری، تنها به بانک انصار تعلق گرفت.  

این گزارش می افزاید که این همایش طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 6و7 آبان در برج میلاد برگزار شد و در آن قرائت پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت، سخنرانی رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(ایپرا)، اهدای هدایا به سازمان ها و کارشناسان برتر، ارایه مقالات شرکت کنندگان از کشورهای خارجی و داخلی، برپایی کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی اساتید برتر ارتباطات گنجانده شده بود.  

درگزارش مذکور همچنین اضافه شده است که دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در سال جاری حول محورهای منشور جهانی روابط عمومی، نشریه برتر روابط عمومی جهان، مباحث مهم روابط عمومی، برگزاری نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی کشور و معرفی برترین های روابط عمومی ایران، (ملی و استانی) برپاشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205