پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636445 تاریخ : 1402/03/07-14:40:52
,3,22,
بازدید هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان کرمان از شهرک فناوری بانک قرض الحسنه رسالت

بازدید هیات رئیسه شورای روابط عمومی های استان کرمان از شهرک فناوری بانک قرض الحسنه رسالت

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان از سایت امام علی(ع) شهرک فناوری رسالت بازدید کردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، علیرضا حاج عبدالهی رئیس مرکز عملیات بانکی بانک قرض الحسنه رسالت در این بازدید به گزارشی از عملیاتی کردن بانکداری بدون شعبه و ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز بانکداری بدون شعبه را خدمتی نوین از بانک قرض الحسنه رسالت برشمرد وگفت: این خدمت با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان به مشتریان تعریف شده و ما به عنوان روابط عمومی باید مروج این خدمات باشیم.
مجتبی اسدی زاده از روابط عمومی ها به عنوان پیشگامان روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای نظام یاد کرد و افزود: روابط عمومی ها با بیان خدمات، فعالیت ها و دستاوردهای هر سازمان، در توسعه کشور نقش مهمی دارند.
وی همچنین از راه اندازی کانال ها و گروه های روایت پیشرفت در رسانه های اجتماعی خبر داد و از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها خواست با عضویت در این گروههای مجازی از ظرفیت ایجاد شده برای همفکری، اشتراک تجربیات و روایت پیشرفت استفاده کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران