پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593697 تاریخ : 1400/11/11-16:17:13
,10028,22,
بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی از اداره کل گیلان

بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی از اداره کل گیلان

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی از اداره کل استان گیلان بازدید و با همکاران دیدار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی در این بازدید دستاوردهای ارزنده و عملکرد مطلوب استان گیلان را بیانگر مدیریت علمی و همدلی و انسجام تیمی دانسته و ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات همکاران اظهار داشت : تامین اجتماعی گیلان به واسطه نیروهای انسانی توانمند همواره در امور سازمانی پیشتاز بوده و در بسیاری از طرح ها پایلوت کشوری بوده است .

وی با تاکید بر وجودنیروی انسانی کارآمد و نیروهای مستعد و متخصص در استان، اذعان کرد: این امر سبب شده تا تامین اجتماعی گیلان در دوره های مختلف همواره کارنامه ای درخشان داشته باشد .

مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت افزایش رضایتمندی در جامعه هدف و اتخاذ و تقویت رویکردهای تعاملاتی مناسب ، با اشاره به حضور کارکنان در عرصه های گوناگون همچون میزهای خدمت جهادی و ... این مهم را نشأت گرفته از تعلق سازمانی و تعهد در قبال شرکای اجتماعی دانسته و با قدردانی از این همت والا ، برای مجموعه تیم مدیریتی و کارشناسی استان سلامتی و تداوم توفیق آرزو کرد.

گفتنی است، همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان و حسب اطلاع رسانی انجام شده به شهروندان، طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته میز خدمت ویژه جهت پاسخگوئی به مراجعات مردمی برپا شد.

رضا امینی، مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی به عنوان نماینده این سازمان در این سفر در کنار مدیران ، معاونین و کارشناسان تخصصی استان در بخشهای بیمه ای و درمانی پاسخگوی مراجعات مردمی بوده و به درخواستها و امور آنها رسیدگی کرد .

بر اساس این گزارش طی بیست ساعت فعالیت این میز خدمت ، امور مربوط به افزون بر 200 مراجعه کننده مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران