به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک قرض الحسنه مهر ایران، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و ارزیابی عملکرد شعب، بررسی رعایت اصول مشتری مداری و موازین اخلاقی، تجزیه و تحلیل منابع استان به تفکیک شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود نیروهای متخصص، اهتمام به امر خطیر بازاریابی و همچنین دادن مسئولیت به نیروهای جوان را از ویژگیهای بانک برشمرد و افزود: چابکی سیستم، بالا بودن کارایی عملیاتی و نیروی انسانی متخصص از مزایای بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.
در ادامه تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز بیان داشت: ایجاد بستر مناسب در تعامل با مشتری و طراحی و تدوین فرآیند ویژه ای برای وصول اقساط سر رسید شده می تواند به کاهش مطالبات منجر شود.
غفاری تصریح کرد:رعایت بهداشت اعتباری، اجرای صحیح اعتبار سنجی مشتریان، اخذ وثایق مناسب، طراحی مکانیسمهای نظارتی مؤثر و توجه ویژه به رعایت قوانین و مقررات، در مجموع می تواند به کاهش مطالبات معوق منتهی گردد.
شایان ذکر است، در این سفر قربی رئیس اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.