پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584217 تاریخ : 1400/04/15-17:41:26
,10033,22,
بارش باران دمای برخی استان ها را کاهش می دهد

سازمان هواشناسی:

بارش باران دمای برخی استان ها را کاهش می دهد

امروز تا جمعه به سبب جریانات شمالی در استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گزارش بانک و صنعت، امروز تا جمعه به سبب جریانات شمالی در استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود، در این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

امروز در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در فردا رگبار و رعد و برق پراکنده در این نواحی پیش بینی می شود.

طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود همچنین از بعدازظهر فردا تا جمعه در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 40 سانتیگراد و طی روز پنجشنبه صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران