پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 620924 تاریخ : 1401/08/12-09:28:08
,10028,
با پرداخت 12500 میلیارد ریال، مطالبات داروخانه های طرف قرارداد تا پایان شهریور ماه امسال تسویه و به روز شد

دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد؛

با پرداخت 12500 میلیارد ریال، مطالبات داروخانه های طرف قرارداد تا پایان شهریور ماه امسال تسویه و به روز شد

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز با پرداخت 12500 میلیارد ریال به داروخانه های طرف قرارداد تأمین اجتماعی، مطالبات تمامی داروخانه های خصوصی، مستقل و دانشگاهی از سازمان تأمین اجتماعی تا پایان شهریور ماه پرداخت و به روز شد. مبالغ پرداخت شده مربوط به مطالبات عادی داروخانه ها و همچنین مطالبات مربوط به طرح دارویار است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مهدی اسلامی افزود: هفته گذشته، سه هزار میلیارد تومان به داروخانه ها و سایر مراکز طرف قرارداد پرداخت شد. امروز هم به رغم مشکلات مالی و اقتصادی، مطالبات یک ماه همه داروخانه های خصوصی، مستقل و دانشگاهی؛ چه مطالبات عادی و چه اضافه بار اجرای طرح دارویار اعم از مطالبات مربوط به نسخ کاغذی و الکترونیک پرداخت شد. به این ترتیب با تسویه مطالبات شهریورماه؛ از مطالبات داروخانه ها تنها مطالبات مهر ماه این مراکز باقی مانده است.

دکتر اسلامی افزود: علاوه بر این، بخشی از مطالبات مراکز دیالیز و یک ماه از مطالبات مربوط به تعهدات و هزینه های پزشک خانواده نیز امروز پرداخت شد. 350 میلیارد ریال به طرح پزشک خانواده و 1350 میلیارد ریال به مراکز دیالیز و 2000 میلیارد ریال بابت مطالبات اسفندماه 1400 مراکز غیر دانشگاهی پرداخت شده است و تمام مطالبات 5 ماهه دانشگاه ها در سال گذشته و فروردین سال 1401 نیز ظرف روزهای آتی تسویه خواهد شد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای اجرای طرح دارویار، همکاری جدی و نزدیکی با نظام سلامت کشور داشته است که امیدواریم این همکاری روزبه روز توسعه یابد و با حمایتی که سازمان برنامه و بودجه از این طرح خواهد داشت، بتوانیم به تعهدات خود در زمینه پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد دانشگاهی و غیردانشگاهی و همچنین داروخانه ها و سایر مراکز طرف قرارداد، به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی ادامه داد: تأمین خدمات مطلوب بیمه شدگان، تکلیف اصلی درمان تأمین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد سازمان است و نباید مردم را درگیر مسائل اداری بین بخشی کنیم. همه ما یک هدف واحد داریم و آن هم خدمت شایسته به مردم شریف کشور و بیمه شدگان عزیز است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اجرای طرح دارویار و حذف ارز ترجیحی در حال حاضر به طور متوسط هزینه های دارویی سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم ماهیانه حدود 7500 میلیارد ریال افزایش داشته است. همچنین افزایش قیمت دارو و تعداد مراجعین در مراکز ملکی سازمان نیز سبب افزایش بار هزینه های بخش درمان شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران