پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671189 تاریخ : 1402/11/01-17:52:41
,10027,
آیین پاسداشت و تکریم از خانواده های شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو برگزار شد

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از مسئولان ارشد صنعت بیمه:

آیین پاسداشت و تکریم از خانواده های شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو برگزار شد

در سالروز حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو ، از خادمانی که در کاهش خسارات ناشی از این حادثه، نقش آفرینی کردند، تقدیر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی با قدردانی از فداکاری و اخلاص شهدای آتش نشان از آنان به عنوان سربازان مدافع امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور یاد کرده است.

در این آیین که رئیس کل، برخی از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و تنی چند از مدیران عامل و مسئولان صنعت بیمه حضور داشتند در خصوص اهمیت مدیریت ریسک و ارائه بسته های پوششی مناسب برای مخاطرات گوناگون، تاکید شد.
گفتنی است در بخش پایانی این رویداد که در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به همت بیمه کارآفرین برای خانواده های این شهدا برگزار شد با اهدای لوح از خانواده معظم 16 شهید حادثه پلاسکو تقدیر به عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران