پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 586337 تاریخ : 1400/05/24-11:57:22
,15,4,
اوپو و توسعه فناوری شناسایی افراد از طریق اسکن رگ های دست

اوپو و توسعه فناوری شناسایی افراد از طریق اسکن رگ های دست

Oppo فناوری احراز هویت بیومتریک را برای بازکردن ابزارهای پوشیدنی معرفی می کند ، که با اسکن رگ های دست کاربر قفل دستگاه را باز می کند.

به گزارش بانک و صنعت، این اختراع یک سیستم بیومتریک شبیه به سیستم تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت را توصیف می کند ، اما این بار رگ دست کاربران اسکن می شود.

قابل ذکر است که این فناوری شباهت زیادی به سیستم LG ID ID دارد که از ضخامت و ویژگی های رگ های کاربران برای باز کردن قفل استفاده می کرد. بنابراین ، می توان انتظار داشت که این سیستم ضخامت و ویژگی های رگ های خونی کاربران را برای احراز هویت و مجوز دسترسی بررسی و ثبت کند.

در حالی که جزئیات دقیق این فناوری مشخص نشده است ، سیستم ذکر شده در این اختراع می تواند به طور بالقوه در محصولات مختلف الکترونیکی غول فناوری چینی مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد این فناوری به ویژه در محصولات پوشیدنی Oppo مانند ساعت و ساعت هوشمند مشهود است.

با این حال ، هنوز مشخص نیست که آیا اوپو در حال توسعه فناوری امنیتی جدید خود است یا فقط حق ثبت اختراع آن صادر شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران