پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669972 تاریخ : 1402/08/17-18:11:57
,3,
اولین همایش دهقانان و کشاورزان خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار شد

اولین همایش دهقانان و کشاورزان خیرین مدرسه ساز استان مرکزی برگزار شد

نخستین همایش دهقانان و کشاورزان خیّر مدرسه ساز و مدرسه یار استان مرکزی با حضور مدیرکل ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران و خیرین استان در شهرستان خنداب استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این مراسم «محمدامین مهرورز» مدیرکل ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس کشور با قدردانی از خیرین مدرسه ساز، گفت: در دولت سیزدهم، بیش از 5هزار طرح آموزشی آغاز شده و در حال ساخت است.

وی افزود: اعتباری بالغ بر 38هزار میلیارد ریال منابع مالی به این طرح ها تخصیص یافته که 50درصد این منابع مالی توسط خیرین تأمین شده است.

«مهرورز» بیان کرد: روزانه 11 طرح شامل 50 کلاس درس توسط سازمان نوسازی مدارس در کشور ساخته می شود و به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس کشور، گفت: فعالیت این سازمان تجلی مردمی سازی است و 50 درصد منابع مالی این سازمان برای ساخت فضای آموزشی توسط خیرین تأمین می شود.

حمایت مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران از خیرین مدرسه ساز ضرب نیک در نیک است

در ادامه این همایش دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به فعالیت های گسترده بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، گفت: آموزش به عنوان یکی از محورهای اساسی توسعه کشور، همواره مورد توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران است و سال های گذشته با حمایت این بانک، تعدادی مدرسه در مناطق محروم بازسازی و ساخته شده است.

وی افزود: حمایت مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران از نوسازی و بازسازی و تجهیز مدارس مناطق محروم و 2برابر کردن منابع خیرین و کشاورزان مدرسه ساز، اقدامی نیک در نیک است و از اینکه منابع قرض الحسنه صرف آموزش ومدرسه سازی شود، اقدامی تحسین برانگیز است.

«قاسمیان» ادامه داد: این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی برای توسعه عدالت تحصیلی و کمک به برخورداری دانش آموزان مستعد از فضای آموزشی مناسب، نسبت به ساخت یا تجهیز مدارس مختلفی در سطح کشور از جمله ساخت مدرسه 4کلاسه در روستای مهنانیکش سیستان و بلوچستان، ساخت 3 مدرسه 2 کلاسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه و بازسازی یک مدرسه 8 کلاسه در ثلاث باباجانی کرمانشاه اقدام کرده است.

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از طرح های متنوع بانک قرض الحسنه مهر ایران و هم افزایی خیرین، چتر حمایت این بانک در امر مسئولیت های اجتماعی گسترده تر شود.

«علی اکبر اسدی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: برگزاری همایش خیرین کشاورز نشان داد، اقشار مختلف مردم در حوزه خیررسانی و مدرسه سازی فعال هستند و لازم است خیرین در سایر حوزه ها نیز از محرومان و نیازمندان حمایت کنند.

در پایان مراسم به منظور قدردانی از حمایت و همکاری برای برگزاری این همایش، به رسم یادبود تندیسی به بانک قرض الحسنه مهر ایران اهدا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران