پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465722 تاریخ : 1398/03/12-17:54:23
,14,
اولین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد

اولین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی سازمان میراث‌فرهنگی برگزار شد

اولین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با مدیران روابط‌عمومی استان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان میراث فرهنگی، علیرضا بای مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این جلسه  گفت: امروز تأثیر فضای مجازی در زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست و با توجه به این تأثیرگذاری ما باید بهره لازم را برای پیشبرد اهداف سازمان از این فضا داشته باشیم.

او تصریح کرد: استفاده از مزایای فضای مجازی در مسیر حفظ و حراست از میراث‌فرهنگی، رشد و ترویج صنایع‌دستی و توسعه گردشگری مورد تأکید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی است و به همین دلیل این ستاد ذیل روابط‌عمومی سازمان تشکیل شده است.

بای ادامه داد: در حال حاضر 80 نفر از 31 استان عضو ستاد تبلیغات فضای مجازی هستند، این افراد در یک دوره سه ماهه آموزش‌های لازم را برای استفاده صحیح از فضای مجازی به‌منظور پیشبرد اهداف سازمان و تولید و توزیع محتوای متناسب با این اهداف خواهند دید.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار کرد: در این دوره سه ماهه استادان برجسته در حیطه فضای مجازی از طریق ویدئوکنفرانس و در گام بعدی جلسات حضوری، مطالب و آموزش‌های لازم را در اختیار اعضای ستاد قرار می‌دهند.

او افزود: آموزش‌ها در 14 بند طبقه‌بندی شده است و پس از گذراندن دوره، اعضای ستاد مورد ارزشیابی قرار خواهند گرفت.

بای یادآور شد: امیدواریم تشکیل ستاد تبلیغات فضای مجازی در آینده نزدیک به تشکیل فضای مجازی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منجر شود و به‌عنوان یک الگوی موفق در اختیار سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، آرمین سلیمانی مسئول ستاد فضای مجازی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مطالبی را در مورد اهمیت آموزش در این حوزه مطرح کرد.

همچنین حسن نجفی سولاری از اساتید برجسته این حوزه موضوعات تخصصی در ارتباط با فضای مجازی را به اعضای ستاد آموزش داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 184
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران