پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658311 تاریخ : 1402/05/22-14:18:25
,3,
انتقال پیشنهادات همیاران مشتری بر مبنای تجربه ارائه خدمت

انتقال پیشنهادات همیاران مشتری بر مبنای تجربه ارائه خدمت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربه ای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست می آورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخش های مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

در این دوره دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به معنای واقعی کلمه مشکلات مردم را مرتفع می کند و به این علت، فعالیت در این بانک احساس خوبی دارد.
وی گفت: مردم با کارکنانی برخورد دارند که در شعبه فعالیت می کنند و برخورد آن ها برایشان نمود دارد. از این جهت برخورد همیاران مشتری می تواند نقش مهمی در ذهنیت مشتری نسبت به بانک دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: لازم است همیاران شعب دانش و اطلاعات کافی درباره خدمات و محصولات بانک داشته باشند و به صورت مدام اطلاعات خود را به روز کنند. همچنین حتماً همیاران شعب با روی خوش و اخلاق حسنه با مشتریان برخورد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: ممکن است در برخی بانک ها تعداد مشتریان حاضر در شعب کم باشد و حجم کاری کارمندان شعبه نیز پایین باشد. اما در بانک قرض الحسنه مهر ایران حجم کاری کارمندان شعب به علت تعداد بالای مشتریان زیاد است، در نتیجه صبر و تحمل کارمندان شعبه نیز باید زیاد باشد.
شمسی نژاد اظهار داشت: هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران است که 50 میلیون ایرانی، 50 میلیون کارت قرض الحسنه داشته باشند. نگاه بانک برای همکاری با همیاران مشتری بلندمدت است؛ البته این بستگی به عملکرد همیاران مشتری و تعهد آن ها به بانک دارد.
وی گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربه ای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست می آورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخش های مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه توسعه خدمات غیرحضوری در اولویت بانک است، افزود: نیاز است تا همیاران مشتری نظرات مردم را دریافت کرده و پس از جمع بندی، در چارچوب پیشنهادات به اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان منتقل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران