/2023/8/14020522132002.jpg
انتقال پیشنهادات همیاران مشتری بر مبنای تجربه ارائه خدمت
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: حتماً همیاران مشتری بنا به تجربه ای که از ارائه خدمت به مشتریان به دست می آورند، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا بخش های مختلف سازمان برای اصلاح فرآیندها از این پیشنهادات استفاده کنند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام