پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635037 تاریخ : 1402/01/19-23:45:29
,10027,
انتشار کتاب مدیریت دانش مشتری تقویت مهارت های نرم برای مشتری مداری

انتشار کتاب مدیریت دانش مشتری تقویت مهارت های نرم برای مشتری مداری

کتاب «مدیریت دانش مشتری؛ تقویت مهارت های نرم برای مشتری مداری» نوشته سمیت سین و سیلویو وایلد و ترجمه دکتر مجتبی نادری و دکتر مریم توکلی گلپایگانی، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، مدیریت دانش مشتری تقریبا یک دهه است که موضوع مهم روز می باشد. اگرچه مدیران و شرکت ها کاملاً به ارزش بالای مدیریت دانش مشتری اگاه هستند اما تاکنون فعالیت های خود را بیشتر بر مهارت های سخت و کمتر بر مهارت های نرم مورد نیاز برای رویارویی با دانش (از، برای و درباره) مشتریان متمرکز کرده اند. از این رو دلیل خوبی برای این فرض وجود دارد که دانش خاص مشتری به اندازه کافی مهم تلقی نمی شود، به درستی پردازش نمی گردد یا در وهله اول توسط شرکت ها دریافت نمی شود. اینجا است که مهارت های نرم چه در سطح شخصی و چه در سطح سازمانی وارد بازی می شوند.

بر پایه این گزارش، کتاب «مدیریت دانش مشتری؛ تقویت مهارت های نرم برای مشتری مداری» با هدف شناسایی مهارت های نرم مورد نیاز فرایند مدیریت دانش مشتری و تجزیه و تحلیل ماهیت و اهمیت آن ها در پنج فصل شامل «مدیریت دانش روز»، «مروری بر مهارت های نرم در مدیریت دانش»، «مهارت های نرم در مدیریت دانش مشتری و تاثیر آن در تمرکز بر مشتری»، «تجزیه و تلیل و شواهد» و «محرک های مهارت نرم برای مدیرت دانش موفق مشتری» تنظیم شده است.
در عصر تحولات سریع بازار و رقابت شدید، مشتری مداری به عامل اصلی موفقیت یا شکست شرکت ها تبدیل شده است. این کتاب نتایج حاصل از نظرسنجی انجام شده با حدود 300 پاسخ دهنده می باشد از شرکت کنندگان خواسته شده تا نظرات خود را در مورد مهارت های نرم شخصی (پاسخگویی به مشتریان، هوش، انگیزش، شایستگی)، مهارت های نرم سازمانی (فرهنگ دانش، یادگیری مشتری، یادگیری سازمانی، مشارکت مشتری) و فرار/جذب نخبگان ارائه دهند.
این کتاب نه تنها دید گسترده ای در خصوص مهارت های نرم شخصی و سازمانی فراهم می کند، بلکه اهمیت آن ها را در مدیریت دانش مشتری عملی با اتصال این مهارت های نرم به مشتری مداری نشان می دهد.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب «مدیریت دانش مشتری؛ تقویت مهارت های نرم برای مشتری مداری» می توانند به کتابفروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.
همچنین خرید اینترنتی این کتاب از طریق سایت https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران