پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636756 تاریخ : 1402/03/18-21:48:26
,3,22,
«امیر فرجی آذر» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل شد

«امیر فرجی آذر» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل شد

مراسم معارفه و تودیع «امیر فرجی آذر» سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل و «عقیل وکیلی» مدیر شعب سابق این استان، باحضور جمعی از مدیران بانک برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حکم دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک و با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» معاون امور استان ها و «حمیدرضا محب علی» رئیس حوزه مدیریت و مشاور مدیرعامل بانک مراسم معارفه «امیر فرجی آذر» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک، اظهارداشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوان گرایی و تحول در مدیریت بانک نهادینه شده و توسعه همه جانبه بانک در دستور کار دکتر شمسی نژاد، مدیرعامل جوان بانک و اعضای هیأت مدیره قرار دارد.
«امامی» همچنین به افزایش تعداد مشتریان بانک اشاره کرد و از رونمایی ابزارهای مالی و سامانه جدید بانک با عنوان کیوبانک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کیوبانک منجر به کاهش حجم کار شعب و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان بانک در استفاده از خدمات بانک خواهد شد.
سال گذشته 1200 سازمان جذب طرح مهریار شدند
وی از طرح مهریار نیز به عنوان یکی از مؤلفه های توسعه خدمات بانک در بین سازمان ها، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی یاد کرد و هدف بانک را توسعه این طرح در بین بیش از 5000 بنگاه اقتصادی در سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال گذشته توانستیم بیش از 1200 سازمان را در طرح مهریار جذب کنیم.
رئیس هیأت مدیره بانک همچنین سفرکارت را که از طرح های جدید بانک است و می تواند در جذب منابع بیشتر به بانک کمک کند ، معرفی کرد و اظهار داشت: هدف اصلی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک، افزایش سهم بانک از نقدینگی جامعه است تا قدرت ارائه وام های قرض الحسنه به آحاد مردم توسط این بانک افزایش یابد.
«امامی» در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات «عقیل وکیلی»مدیر شعب سابق بانک، «امیر فرجی آذر» را به سمت سرپرست مدیریت شعب جدید استان معرفی کرد.
در ادامه مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان ها، اظهار داشت: همت همه همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان منجر به بازخورد مطلوب از عملکرد بانک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اذهان عمومی شده است.
همچنین «عقیل وکیلی» گزارشی از عملکرد هفت ساله دوران حضور خود در سمت مدیریت شعب استان ارائه کرد. وی از دوران حضورش در بانک قرض الحسنه مهر ایران با عنوان «عاقبت به خیر بودن» یاد کرد و گفت: خدا را شاکرم که در این مدت در مکان مقدسی خدمت می کردم و توفیق حل بخشی از مشکلات مردم نصیب من شد.
در پایان مراسم از خدمات وی در مدت حضورش در بانک تقدیر شد؛ همچنین حکم انتصاب «امیر فرجی آذر» به سمت سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل ابلاغ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران