پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595970 تاریخ : 1401/02/11-15:34:10
,10028,
امکان ارائه خدمات مرتبط با سابقه بیمه تأمین اجتماعی به هموطنان خارج از کشور فراهم شد

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی:

امکان ارائه خدمات مرتبط با سابقه بیمه تأمین اجتماعی به هموطنان خارج از کشور فراهم شد

سامانه خدمات غیرحضوری ایرانیان خارج از کشور بروزرسانی شد و در فاز اول امکان ارائه خدمات مرتبط با سابقه، در این سامانه به هموطنان خارج از کشور فراهم شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید عبدالله حسینیان رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام این خبر، افزود: با عنایت به نیاز هموطنان خارج از کشور جهت بهره­ برداری از خدمات سازمان تأمین اجتماعی و با هدف تعمیم و گسترش پوشش بیمه­ ای به هموطنان عزیز مقیم/غیرمقیم خارج از کشور که فاقد پوشش بیمه­ ای هستند، بروزرسانی سامانه خدمات غیرحضوری ایرانیان مقیم سایر کشورها در اولویت اقدامات قرار گرفت و موانع زیرساختی، فنی و امنیتی سامانه مذکور برطرف شد.

وی همچنین گفت: چند سال پیش، سایت اولیه ­ای به این منظور طراحی و پیاده سازی شده بود که به علت عدم به روزرسانی و استفاده از روش ها و تکنولوژی قدیمی، پاسخگوی نیازها نبوده و موجب نارضایتی هموطنان خارج از کشور شده بود. به همین منظور و برای رفع مشکلات اشاره شده، پیاده سازی نرم افزار براساس پلتفرم های جدید و ارائه سرویس های غیرحضوری محقق شد و فاز اول آن در قالب سامانه غیرحضوری ایرانیان خارج از کشور به آدرس ex-eservices.tamin.ir آماده بهره برداری توسط هموطنان عزیز مقیم سایر کشورها است.

حسینیان همچنین گفت: با توجه به دسترسی های ایجاد شده، هموطنان خارج از کشور می توانند ضمن ثبت نام غیرحضوری در این سامانه، در فاز اول از خدمات مرتبط با سابقه شامل اخذ کلیه سوابق، ریزدستمزد بعد از سال 86، سوابق تلفیقی و ... به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی افزود: در فاز بعدی، توسعه سایر سرویس های غیرحضوری مرتبط با بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران از قبیل نامنویسی، حمایت های کوتاه مدت، مشاهده احکام، درخواست برقراری مستمری و ... نیز در دستور کار این مرکز قرار دارد و در آینده ای نزدیک با همکاری واحدهای ذیربط در سازمان محقق خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 222
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران