پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588081 تاریخ : 1400/06/17-11:15:09
,2,11,
آمادگی گروه سرمایه گذاری مسکن برای مشارکت در ساخت یک میلیون مسکن

آمادگی گروه سرمایه گذاری مسکن برای مشارکت در ساخت یک میلیون مسکن

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن، از اعلام آمادگی این شرکت برای مشارکت در طرح ساخت سالانه یک میلیون مسکن خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، یاسر امامی در آیین افتتاح پروژه 2800 واحدی آسمان البرز با اشاره به اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن در راستای استراتژی ها و سیاست های کلی کشور نسبت به اجرای پروژه ها برنامه ریزی کرده است.

وی پروژه های شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن را در قالب سه گروه، دسته بندی کرد و گفت: یک دسته پروژه هایی هستند که به لحاظ مقیاس و حجم سودآور هستند. گروهی پروژه های ملی نظیر طرح مسکن مهر و برنامه اقدام ملی مسکن و دسته دیگر نیز پروژه های فناورمحور هستند که منطبق با تکنولوژی های ساخت تولید می شوند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن تاکید کرد: ما به عنوان بزرگترین انبوه ساز کشور، دیگر نمی توانیم به روش سنتی فعالیت کنیم. امروز ناگزیر هستیم در اجرای پروژه ها به تقاضای مشتری، اقتضای زمان و کشش منطقه و در عین حال به صیانت از حقوق سهامداران شرکت توجه کنیم.

امامی با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن از بدو تولد تا کنون نسبت به اجرای 2 میلیون و 400 هزار مترمربع پروژه اقدام کرده است گفت: امروز پرتفوی متنوعی از پروژه ها با کلاس های اقتصادی مختلف در این شرکت در حال اجرا یا برنامه ریزی هستند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن افزود: در پارادایم جدید توجه به زنجیره ارزش بسیار حائز اهمیت است. هر چند در روش سنتی در انتهای زنجیره به مقوله درآمد توجه می شد اما ما امروز تمام فرایند زنجیره ساخت از تعریف پروژه تا بهره برداری ظرفیت درآمدزایی دارد و باید به این مزیت نیز توجه کنیم.

وی ضمن اظهار امیدواری به صدور خدمات فنی و مهندسی با بهبود حوزه روابط بین الملل در دولت جدید گفت: با توجه به اتفاقاتی که در عرصه دیپلماسی بین المللی پیش بینی می شود امیدواریم شاهد صدور خدمات فنی و مهندسی نیز باشیم.

امامی در بخش دیگری از اظهاراتش به استفاده از ظرفیت های تامین مالی از محل بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: به زودی اولین شرکتی در کشور خواهیم بود که فروش متری مسکن در قالب انتشار اوراق سلف موازی مسکن را آغاز خواهیم کرد و خریداران می توانند متناسب با توان مالی خود مسکن متری خریداری کنند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: با انتشار اوراق سلف مسکن علاوه بر اینکه سازندگان تامین مالی می شوند، سمت تقاضا نیز با بهره مندی از این ظرفیت و همچنین تسهیلات بانک مسکن می توانند در ملک یا مساحتی از ملک شریک باشند.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بازوی اثر بخش در کنار بانک مسکن فعالیت خواهد کرد و از همین تریبون نیز اعلام آمادگی می کنیم تا تمام ظرفیت های خود را برای مشارکت در طرح جهش تولید و تامین مسکن استفاده کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران