پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578456 تاریخ : 1400/01/31-12:09:39
,17,
الزام ثبت اطلاعات تولید و فروش لوله و پروفیل استان بوشهر در سامانه جامع تجارت

الزام ثبت اطلاعات تولید و فروش لوله و پروفیل استان بوشهر در سامانه جامع تجارت

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: کلیه تولیدکنندگان و فروشندگان انواع لوله و پروفیل فولادی مکلفند از اول اردیبهشت 1400 اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج به/از انبار کالاهای مذکور خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند.

به گزارش بانک و صنعت، ابوالقاسم محمد زاده افزود: این تصمیم در راستای اجرای بند 16 از مصوبات جلسه یکصد و پنجاه و چهارم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در مورد بازار محصولات فولادی 28 آبان 1399 و همچنین بند 11 از مصوبات نود و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار 6 تیر 1399 بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تولیدکنندگان و فروشندگان انواع لوله و پروفیل فولادی مکلفند از اول اردیبهشت 1400 اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج به/از انبار کالاهای مذکور خود را صرفاً مطابق رویه جاری از طریق سامانه جامع تجارت www.ntsw.ir به ثبت رسانند .

محمد زاده اعلام کرد: بر اساس مصوبات مذکور، از این پس عملکرد شرکت ها بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه مذکور ارزیابی شده و چنانچه این واحدها نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نکرده و یا اطلاعات صحیح را درج ننمایند سهمیه مواد اولیه آنها بر اساس شیوه اعلامی معاونت امور صنایع، متناسب با میزان ثبت اطلاعات، تعدیل و به عنوان توزیع و عرضه خارج از شبکه به نهادهای نظارتی و قضایی معرفی خواهند شد.

وی عنوان کرد: مستندات و فیلم های آموزشی مورد نیاز در صفحه سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir و کانال اطلاع رسانی و آموزش به آدرس foolad_ntsw_ir وجود داشته که فعالان این بخش می توانند از آن استفاده کنند. همچنین شماره تماس سامانه جامع تجارت به شماره 75492000-021 داخلی 15 آماده پاسخ گویی و راهنمایی شرکت ها می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران