پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669500 تاریخ : 1402/07/22-20:03:41
,17,4,
افزایش مناسبات بانکی و پولی در دستور کار ایران، پاکستان و سریلانکا

افزایش مناسبات بانکی و پولی در دستور کار ایران، پاکستان و سریلانکا

رئیس کل بانک مرکزی کشورمان در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول، ضمن دیدار و گفتگو با روسای کل بانک مرکزی پاکستان و سریلانکا بر توسعه همکاری های پولی و بانکی دو و چندجانبه تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی کشورمان در دیدارهای جداگانه با دکتر جمیل احمد رئیس کل بانک مرکزی پاکستان و همچنین دکتر وراسینگه رئیس کل بانک مرکزی سریلانکا گفت: افزایش مناسبات پولی و بانکی و به تبع آن رشد و تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی با پاکستان و سریلانکا در دستور کار طرفین قرار دارد.


دکتر احمد رئیس کل بانک مرکزی پاکستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر گسترش همکاری های اقتصادی و بانکی میان دو کشور تاکید کرد: افزایش تبادلات تجاری به همراه توسعه روابط بانکی و مالی پاکستان و ایران در اولویت ما قرار دارد.
دکتر وراسینگه رئیس کل بانک مرکزی سریلانکا نیز با اشاره به افزایش مناسبات تجاری ایران و سریلانکا در سال های اخیر گفت: هیچ محدودیتی در افزایش همکارهای پولی و بانکی با ایران نداریم.

دکتر فرزین در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول در مرکش با مدیران ارشد صندوق بین المللی پول و همچنین با جمعی از روسای کل بانک مرکزی کشورهای منطقه و گروه بریکس راجع به افزایش همکاری های پولی و بانکی دیدار و گفتگو می کند.

اجلاس سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در سال 2023 به طور همزمان و از نهم تا پانزدهم اکتبر (17 تا 23 مهرماه 1402) در کشور مراکش برگزار می شود.این نخستین بار در 50 سال اخیر است که این اجلاس ها در قاره آفریقا برگزار می شوند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران