پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636770 تاریخ : 1402/03/20-23:32:44
,2,22,
افتتاح کارخانه کربنات کلسیم رسوبی در استان بوشهر

با تامین مالی بانک صنعت و معدن به انجام رسید؛

افتتاح کارخانه کربنات کلسیم رسوبی در استان بوشهر

کارخانه تولید کربنات کلسیم رسوبی به نام شرکت کربنات کلسیم اکباتان با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این واحد تولیدی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و استاندار بوشهر روز چهارشنبه هفدهم خردادماه در شهرستان دشتی افتتاح گردید.

این کارخانه که با تسهیلات ریالی به مبلغ 802 میلیارد ریال و تسهیلات ارزی به مبلغ 7 میلیون و 275 هزار یورو از منابع صندوق توسعه ملی و با عاملیت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است، تولید کننده آهک با ظرفیت 75 هزار تن در سال می باشد و برای 280 نفر فرصت شغلی فراهم می کند.
شرکت کربنات کلسیم اکباتان با هدف صادرات ایجاد شده و تمام محصولات آن به کشورهای هدف شامل اتریش، ایتالیا، فنلاند، چین و هند صادر می شود.
گفتنی است، تولید آهک با وجود ذخایر 800 میلیون تنی در استان بوشهر از مزیت های مهم این استان به شمار می رود که ضرورت ایجاد زنجیره های آن همواره مورد تاکید مسؤلان استان بوده و این استان ظرفیت ایجاد چندین واحد آهک و زنجیره های آن را دارا می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران