پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581765 تاریخ : 1400/03/12-12:00:58
,17,22,
اعطای بیش از 5هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای اقتصادی / احیای بیش از 210 واحد راکد در دو سال گذشته

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی اعلام کرد:

اعطای بیش از 5هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای اقتصادی / احیای بیش از 210 واحد راکد در دو سال گذشته

رئیس سازمان صمت آذربایجان غربی با اشاره به احیای 75 واحد اقتصادی در استان آذربایجان غربی طی ماه های آینده، گفت: بیش از پنج هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانکی طی 2 سال گذشته به واحدهای اقتصادی در آذربایجان غربی، پرداخت شده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شاتا، غلامرضا بابایی گفت: دریاچه ارومیه منبع بزرگی از پتاسیم، لیتیوم و منیزیم است که بهره مندی از آنها، نه تنها کاربرد مهمی در صنعت الکتریکی دارد بلکه سالانه از خروج قابل توجه ارز از کشور جلوگیری می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بیش از 50 درصد طلای شناخته شده در کشور در این استان است که همین یک مورد از صدها موارد دیگر می تواند موجب توسعه منطقه شود و در خصوص جلوگیری از خام فروشی معادن در آذربایجان غربی به زودی اخبار امیدوار کننده ای در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون 230 مجوز استخراج ارز دیجیتال در آذربایجان غربی صادر شده، بیان کرد: هیچکدام تا به این لحظه به بهره برداری نرسیده است.

بابایی با اشاره به درآمدزایی برای بخش خصوصی از طریق استخراج ارزهای دیجیتال، افزود: برای جلوگیری از افزایش مصرف برق در کشور باید به به واحدهای اجازه استخراج ارز دیجیتال داده شود که خود نیروگاه تولید برق داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری تمامی واحدهای راکد تعیین تکلیف می شوند، گفت: طی 2 سال گذشته بیش از 210 واحد اقتصادی راکد در این استان احیا و به چرخه تولید بازگشته و طی ماه های آینده 75 واحد اقتصادی دیگر در آذربایجان غربی به چرخه تولید بر می گردد همچنین طبق بررسی های انجام شده نزدیک به 200 واحد اقتصادی راکد در آذربایجان غربی غیر قابل احیاست که تا پایان سال تعیین تکلیف می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: بیش از پنج هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانکی طی 2 سال گذشته به واحدهای اقتصادی در آذربایجان غربی، پرداخت شده است.

بابایی با بیان اینکه کشور هم اکنون درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار است، افزود: همدلی یک ضرورت اجتناب پذیر برای پیروزی در این جنگ اقتصادی است و دولت تا آخرین دقایق عمر قانونی خود تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران