به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رجب رحمانی، در دیدار با محسن بخشی مدیر کل پست استان قزوین، خدمات پست در دوران شیوع ویروس کرونا را بسیار تاثیرگذار در رفاه حال مشتریان برشمرد و از کارکنان پست به عنوان دلسوزترین قشر در خدمت رسانی به مردم نام برد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، مدیریت بهینه و تلاش و غیرت کارکنان شبکه پستی را در عبور از این شرایط حساس حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: "شرکت ملی پست با تکیه به سرمایه ارزشمند اعتماد مردم می تواند با ارائه خدمات جدید متناسب با تحولات روز دنیا روند رو به رشدی را طی کند و با در نظرگرفتن سه عامل سرعت، کیفیت و قیمت در عرصه رقابت سرآمد باشد."
رحمانی با اشاره به گستردگی شبکه توزیع پست و نقش مهم آن در گسترش تجارت الکترونیک گفت: "پست باید با ایجاد راهکارهای مناسب و توسعه زیر ساخت های خود بستر لازم را برای توسعه کسب و کارهای الکترونیکی درسطح وسیع تری فراهم کند، چراکه بی شک در دوران پساکرونا شاهد اقبال بیشتر مردم به اینگونه کسب و کارها خواهیم بود."
درادامه محسن بخشی؛ مدیرکل پست استان قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد پست استان و برنامه های پیش رو اظهار داشت: "در دوره شیوع ویروس کرونا کارکنان پست استان با تلاشی مضاعف در ارائه خدمت به همشهریان، تمامی خطرات را به جان خریدند تا شعار مردم در خانه بمانند را به معنای واقعی محقق کنند."
وی افزود: "با توجه به پویش "خرید از خانه" و شعار "در خانه بمانیم"، بسته های پستی مربوط به خریدهای اینترنتی وارده به استان، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد صد درصدی پیدا کرد و با وجود کنترل نسبی شیوع ویروس کرونا، افزایش ترافیک مرسولات خرید اینترنتی کماکان ادامه دارد که خوشبختانه تاکنون پست این استان عملکرد خوبی در توزیع امانات مردم داشته است. "