به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسین کریمخان زند در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت افزود: مبنای عمل و تصمیمگیری برای دستیابی به اهداف شرکت، استراتژیهایی است که از قبل تدوین شده و در سال جدید روشها و رویههای اجرایی همسو با این استراتژیها مورد بازنگری و تغییرات به فراخور تحولات اقتصادی و منطبق با شرایط بازار و صحنه رقابت قرار خواهد گرفت.
وی گفت: به روز شدن راهکارها، یک قانون در بهبود مستمر و یکی از شاخصهای کسب و کار است. بسیاری از شرکتهای بزرگ تجاری، به دلیل نداشتن درک درستی از روند تغییرات، به سرعت از چرخه رقابت حذف شدند. در سال پیش رو نیز ورود همزمان شرکتهای خارجی و افزایش شرکتهای داخلی به عرصه رقابت هم هشدار و هم فرصتی برای ماست که با تقویت خود در بهروز نگهداشتن و صرفهجویی در وقت و شناسایی راههایی برای ساده کردن و تقویت فرآیندها، توانایی تطبیق خود را افزایش دهیم.
کریمخان زند با اشاره به تعلق و تعهد سازمانی در شرکت بیمه نوین افزود: خوشبختانه فرهنگ سازمانی در این شرکت در سطح بالایی نهادینه شده و الگوی مناسبی از ارتباطات سازمانی در آن جریان دارد. بیشک بیمه نوین بخشی از هویت تک تک ما را تشکیل میدهد، چرا که موفقیت و رشد آن رابطه مستقیمی با تلاش، انگیزه و خواست ما دارد.
وی خاطر نشان کرد: این سازمان متعلق به همه کسانی است که آن را دوست دارند و با عملکرد خود از وجود آن دفاع میکنند. فراموش نکنیم همه ما زیر ذرهبین عملکرد خود قرار داریم. ارزیابی براساس شاخصهای کیفی و کمی برای سنجش نتایج عملکرد فردی، ویژگیهای اخلاقی و حرفهای بسیار اهمیت دارد.
وی ضمن بیان عملکرد شرکت در سال گذشته، درخصوص وضعیت فعلی بیمه نوین تصریح کرد: با اینکه سال گذشته، سال سختی در حوزه اقتصادی بود اما خوشبختانه موقعیت فنی و مالی شرکت در شرایط مطلوبی قرار دارد. داشتن رابطه بسیار نزدیک با گروه مالی اقتصادنوین و حضور شرکت توسعه صنایع بهشهر به عنوان یک پشتیبان، از نقاط اتکای بسیار خوب شرکت است.
مدیرعامل بیمه نوین همچنین ضمن تشکر از تلاش کارکنان در سال 1394 حضور همکاران در شیفت نوروزی گفت: رعایت حقوق و انتظارات مشتریان، وحدت و مشارکت، نگرش و اخلاق حرفهای بخشی از ارزشهای شرکت است و خوشحالم همکارانی دارم که به این باور رسیدهاند و با مشارکت یکدیگر و داشتن نگاه حرفهای تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار میگیرند.
کریمخان زند در پایان خاطر نشان کرد: اطمینان خاطر و آرامش مشتریان ما در گرو آسایش همکاران است، به همین منظور ارتقای کیفیت منابع انسانی را با هدف توانمندسازی نیروی انسانی در سال جدید در دستور کار قرار دادهایم، لذا برنامههای رفاهی با نگاه سرمایهای و بلندمدت، اجرای آییننامه حقوق و دستمزد و رشد براساس شایستگی و تلاش افراد در اولویت اجرا قرار دارند.